Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#1252988
Dan alsnog bij deze.
Ik en Jill van Keulen en woonachtig in Tilburg.  Ik heb een  duitseherder kennel, waar ik ongeveer 1x per jaar een nestje fok. Ik fok alleen africhtingslijnen maar het moeten ook nog wel duitseherders zijn. Ik heb hier thuis 3 teven wonen, ook heb ik nog 2 teven uitstaan bij vrienden van me. Alle teven zitten in de africhtingssport. De oudste teef heet Bodja, ze is inmiddels 6 jaar oud. Met haar draai ik binnen de wedstrijden. De volgende teef heet Basta, ze is een kleindochter van BOdja. Ze is 16 maanden dus nog erg jong. Ook haar ga ik africhten in de ipo sport en hopelijk is ze de opvolger van Bodja in de wedstrijdsport.
Daarna komt mijn nieuwe aanwinst Ilke. Haar heb ik niet zelf gefokt, maar aangekocht Het si een leuk vrolijk zelfstandig teefje van bijna 11 weken.
De reden dat ik me hier heb aangemeld is omdat er hier veel ervaring zit omtrent kvv. Ik geef mijn grote honden kvv dat is op dit moment kivo, maar gaat waarschijnlijk naturis worden. Omdat mijn Basta niet goed op kivo reageerd. Ze krijgt hele vaste krijtachtige ontlasting (waarschijnlijk te veel bot voor haar). Verder ben ik hier gekomen omdat mijn pup Ilke echt geen kvv wil eten. Zie  mijn topic.
Ik hoop dat jullie nu genoeg van me weten. Bij vragen hoor ik het graag.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door