Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Silvia V.
#1240006
[quote="Jol"]
@Silvia V.
Ik snap wat je bedoeld tegenover/over Laura2004. Vergeet niet dat geschreven tekst heel anders door iemand begrepen kan worden dan dat de schrijver bedoeld heeft.
[/quote]
Dit ben ik helemaal met je eens! Dat is vaak het vervelende van geschreven teksten in een forum en ook vaak in een mail. Er komen zo vaak misverstanden van, zo ook hier dus blijkbaar weer  :-[
[quote="Jol"]
Wanneer je wat langer hier bent zul je merken dat Laura helemaal niet zo slecht is. Ze (en de meeste andere leden) heeft alleen het beste voor en is bang dat er fouten gemaakt worden door beginnende barfers doordat iemand (een leek) (per ongeluk) verkeerd advies geeft.
[/quote]
Daarom mijn opmerking die ik al eerder heb geschreven: "Als een geschreven ervaring niet goed of zelfs gevaarlijk blijkt, dan zou ik als beheerder direct deze ervaring verwijderen en een PB naar de schrijver sturen met de reden. Dat zou ik hartstikke goed vinden en daar leer je dan ook direct van. Misschien is dit dan ook wel een idee om onder “Algemeen” bij de “vragen/suggesties” te zetten?" Op deze manier kunnen er ook geen verkeerde adviezen opgevolgd worden door de nog onervaren mensen.
Als laatste kan ik nog zeggen: ik vind Laura helemaal niet slecht en ik heb echt respect voor haar kennis (en die van de meeste ervaren barfers)! Het ging me alleen maar om de toon waarop, maar zo te lezen in de reactie van Laura heb ik dit dus waarschijnlijk verkeerd opgevat en heeft ze het niet zo bedoeld.

Laura, zullen we over het hele gebeuren maar een hele grote vrachtwagen zand gooien en het er verder niet meer over hebben?!
Wat ik er in ieder geval als positieve ervaring aan heb overgehouden is dat ik beter de koeienhakken maar bij de slager kan laten liggen  ::).
Dat idee van jou over die runderstrot, dat is misschien wel een goeie en wie weet durf ik toch nog eens een kipkarkas te gaan geven.
Ik zal als ik binnenkort wat meer tijd heb eens flink gaan rondneuzen op BP om te verzamelen wat ik het beste allemaal wel kan geven en rondvragen waar ik dat hier in de buurt kan halen.
Enne, ik verwacht wel dat je voor me klaarstaat als ik adviezen nodig heb hoor ;).
Door Laura2004
#1240031
[quote="Silvia V."]
Dit ben ik helemaal met je eens! Dat is vaak het vervelende van geschreven teksten in een forum en ook vaak in een mail. Er komen zo vaak misverstanden Als laatste kan ik nog zeggen: ik vind Laura helemaal niet slecht en ik heb echt respect voor haar kennis (en die van de meeste ervaren barfers)! Het ging me alleen maar om de toon waarop, maar zo te lezen in de reactie van Laura heb ik dit dus waarschijnlijk verkeerd opgevat en heeft ze het niet zo bedoeld.

Laura, zullen we over het hele gebeuren maar een hele grote vrachtwagen zand gooien en het er verder niet meer over hebben?!
Wat ik er in ieder geval als positieve ervaring aan heb overgehouden is dat ik beter de koeienhakken maar bij de slager kan laten liggen  ::).
Dat idee van jou over die runderstrot, dat is misschien wel een goeie en wie weet durf ik toch nog eens een kipkarkas te gaan geven.
Ik zal als ik binnenkort wat meer tijd heb eens flink gaan rondneuzen op BP om te verzamelen wat ik het beste allemaal wel kan geven en rondvragen waar ik dat hier in de buurt kan halen.
Enne, ik verwacht wel dat je voor me klaarstaat als ik adviezen nodig heb hoor ;).
[/quote]
Zand erover hoor  ;) En natuurlijk zal ik je advies geven, al weet ik ook zeker niet alles  ;)
Door **Jolanda**
#1240292
Silvia V. : ook van verkeerde adviezen/ervaringen kunnen onervaren mensen leren ;)
Wanneer ik meelees en ik denk dat een hak goed is...kom ik er ineens achter dat het niet goed is omdat de ervaren barfers hierop reageren. Wanneer het bericht was verwijderd, zou ik die hak waarschijnlijk gewoon gevoerd hebben omdat ik in de overtuiging ben dat het oke is.
Dus van minder goede adviezen/berichten kunnen onervaren mensen ook leren, vind ik dan.
;) :D



[quote="Laura2004"]
Voor wat betreft jouw tweede reactie, wat mij betreft sla je de spijker op zijn kop. Mijn reacties zijn absoluut niet neerbuigend bedoeld, ik was wel verbaasd over sommige reacties, maar verder niets en ik reageer daarop, ik weet niet hoe ik anders moet reageren.
[/quote]

Hey Laura, ik ga even mee offtopic ook al ligt er inmiddels een berg zand over.
Ik lees/merk dat je direct bent. Er zijn meer mensen die soms heel direct uit de hoek kunnen komen. Maar ook weet ik dat mensen dat best wel 'vervelend' kunnen ervaren, vooral als het geschreven staat. (dat is dus de rede waarom ik altijd alles lees met een positieve instelling)
Ik zou waarschijnlijk hetzelfde reageren wanneer ik ergens meer verstand van heb en mensen wil proberen te overtuigen dat hetgene wat ze doen niet oke is.
Ik vind het in ieder geval (als nog niet zo lang lid zijnde) geen storende factor.

Gelukkig weet Silvia V. nu hoe je het bedoeld en is het oke!
Laatst gewijzigd door **Jolanda** op do 23 apr 2009, 00:06, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door