Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Riek
#1214295
Boris en Femke krijgen carnibest te eten en af en toe een kippennek erbij.
Nu wil ik ook soms wat anders erbij gaan geven. Hier, in Ede, kun je ook eendenkarkassen en runderstrotten bestellen.
Kan ik dit gewoon, af en toe, erbij geven? Misschien ipv een cbmaaltijd, of is het beter van niet?
Het is niet de bedoeling om het standaard te gaan doen, maar in het weekend ofzo.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1214398
[quote="Riek"]
Boris en Femke krijgen carnibest te eten en af en toe een kippennek erbij.
Nu wil ik ook soms wat anders erbij gaan geven. Hier, in Ede, kun je ook eendenkarkassen en runderstrotten bestellen.
Kan ik dit gewoon, af en toe, erbij geven? Misschien ipv een cbmaaltijd, of is het beter van niet?
Het is niet de bedoeling om het standaard te gaan doen, maar in het weekend ofzo.
[/quote]

Ja hoor, kan prima. Vooral een vleesbot op z'n tijd is vanwegen het werk wat eraan zit een hele welkome afwisseling. Is het dan ook nog van een dier die niet in de CB zit dan is het helemaal goed.
Door Mevroi Kruim
#1215063
Die runderstrotten zijn wel GROOT hoor! Soms ter grootte van een vlinderhondje  ;)
Je kunt best eens met mij meebestellen bij Herby, bv kwartels of konijn oid.
Gebruikersavatar
Door Riek
#1215149
Wat lief van je Olga.
Het is niet mijn bedoeling om dit dagelijks te geven, maar zo af en toe.
Ik denk ik het weekend ofzo.

Oeps, ik wist niet dat een runderstrot zo groot is. Nog nooit één gezien.
Vandaag komt m'n bestelling carnibest en daat heb ik een eendenkarkas bij besteld. Ik heb geen idee hoe groot dat is, ik zie wel.
Die wil ik doormidden hakken zodat Boris en Femke allebij een helft krijgen ipv een cbmaaltijd.

Maar ik zou graag gebruik maken van je aanbod.
Dus als ik de volgende keer wat mee mag bestellen dan graag.
Ik heb geen idee hoe dat werkt, of ik ze per stuk kan bestellen of zo?
Maar dat wil je me vast wel vertellen.
Door Mevroi Kruim
#1215356
Ik bestel groot voor de katten, en wat die eten kunnen jouw stoere honden zeker ook aan. Dus als je gewoon een keer 1 kwartel of 1 konijnenkarkas of 1 parelhoenkarkas wilt geven dan is dat geen enkel probleem, trekken we gewoon uit de vriezer  ;D Je hoeft echt niet gelijk 5 kilo mee te nemen dus!
Konijnenvoorpoten, dat eten de jongere katten hier bv graag. En een zalmgraat krijgen ze ook aardig weg.

Edit: mochten die runderstrotten voor jouw honden te groot of te hard zijn dan lusten mijn honden ze wel  ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door