Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Wesley
#1213092
even een vraagje aan jullie ik ben bekend met CB en smuldier! maar wat rekenen de volgende kvv merken per kilo? haaksbarf,Energique(en hoeveel zit er in ) duck is grootverpakking toch?want heb maar een kleine vries oppervlakte tot mijn beschikking! ik lees dat jullie veel bestellen via herby. bezorgen zij aan huis?en hoeveel kilo moet je minst daar bestellen?ik kan het helaas niet zelf zien nu.(zit op mijn telefoon en de site is niet aangepast aan gsm) alvast bedankt voor de moeite groetjes
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1213182
[quote="Wesley"]
even een vraagje aan jullie ik ben bekend met CB en smuldier! maar wat rekenen de volgende kvv merken per kilo? haaksbarf,Energique(en hoeveel zit er in ) duck is grootverpakking toch?want heb maar een kleine vries oppervlakte tot mijn beschikking! ik lees dat jullie veel bestellen via herby. bezorgen zij aan huis?en hoeveel kilo moet je minst daar bestellen?ik kan het helaas niet zelf zien nu.(zit op mijn telefoon en de site is niet aangepast aan gsm) alvast bedankt voor de moeite groetjes
[/quote]

Voor adviesprijzen en verpakkingseenheden van kvv kun je het beste de site van de betreffende merken raadplegen en contact opnemen met de fabrikant.
Door Wesley
#1213185
ja probleem is dat ik op hun site niet kan kijken omdat het niet aan telefoon internet is aangepast..en verkooppunten moet ik een stuk voorrijden vandaar!maar bel dan wel.  herby bezorgt wel aan huis?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1213212
[quote="Wesley"]
ja probleem is dat ik op hun site niet kan kijken omdat het niet aan telefoon internet is aangepast..en verkooppunten moet ik een stuk voorrijden vandaar!maar bel dan wel.  herby bezorgt wel aan huis?
[/quote]

Op de sites vind je ook geen prijzen, daarvoor moet je dan toch even bellen of mailen.  Herby is een bezorgbedrijf, dus ja, die bezorgt thuis, maar geen "merk"kvv's als je daarnaar op zoek bent.
Door dineke-cavalier
#1213446
hoi hoi,
misschien heb je hier wat aan ?
xxxxxxxxx  (aangepast door beheerder, voor individuele verkooppunten verwijzen we naar de site van de fabrikant)

groetjes dineke
Laatst gewijzigd door dineke-cavalier op zo 22 mar 2009, 15:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Wesley
#1213690
super!!het is ook lekker dichtbij :) :)wil wel is een echt bot aan hem geven:-)je betaald in een dierenwinkel een vermogen voor simpele botten..terwijl het echte werk veel goedkoper is! vind het echt rot dat ik nog geen exstra vriezer tot mijn beschikking heb..blijf nu naar de winkel gaan..maar heb me moeder nu wel zo ver dat ik het voor de heleweek kan halen en invriezer:-)we hebben maar 2laden:s
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door