Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door JoNoMo
#1206179
De smuldier varianten  kip,vlees,pens kompleet,vlees kompleet en pens zijn te koop bij AH voor 0,48 per pakje.
Ik ben er achter gekomen dat het nog wel in het assortiment van AH zit en dus kan je het bestellen per doos van 12 pakjes ook als de AH bij jou in de buurt het niet verkoopt.
Ik heb vandaag een doos vlees kompeet opgehaald :thumbup:
Door Suri&Bohdi
#1206199
[quote="JoNoMo"]
De smuldier varianten  kip,vlees,pens kompleet,vlees kompleet en pens zijn te koop bij AH voor 0,48 per pakje.
Ik ben er achter gekomen dat het nog wel in het assortiment van AH zit en dus kan je het bestellen per doos van 12 pakjes ook als de AH bij jou in de buurt het niet verkoopt.
Ik heb vandaag een doos vlees kompeet opgehaald :thumbup:
[/quote]

Oh goed dat je het zegt scheelt me alweer een ritje van 15 km want de appie zit hier om de hoek, morgen eens effe vragen..
Door coby.p
#1206233
ook ik was blij met deze tip
vandaag besteld, kan maandag vlees compleet halen
was voorheen dus niet te krijgen hier in de omgeving

coby
Door powderpuff
#1206277
echt waar dat is handig, ik ga het gelijk navragen bij appie hier in het dorp, en ook de compleet versie voor 48 cent??? ik betaal nu 69 cent bij de boni, daar bestellen ze het ook in een doosje voor mij maar als het bij appie 48 cent is voor de compleet dat scheelt weer en appie is dichterbij.
Door JoNoMo
#1206291
[quote="powderpuff"]
echt waar dat is handig, ik ga het gelijk navragen bij appie hier in het dorp, en ook de compleet versie voor 48 cent??? ik betaal nu 69 cent bij de boni, daar bestellen ze het ook in een doosje voor mij maar als het bij appie 48 cent is voor de compleet dat scheelt weer en appie is dichterbij.
[/quote]

Ja echt waar ik wil bijna het bonnetje voor de pc houden  ;D
Door powderpuff
#1206375
[quote="JoNoMo"]
Ja echt waar ik wil bijna het bonnetje voor de pc houden  ;D
[/quote]

wauwie, dan weet ik waar ik maandagochtend sta.......bij de bedrijfsleider van appie ;D
Door petra-amsterdam
#1206507
Als dit klopt....dwz als mijn eigen appiebaas hier in amsterdam bereid is om het voor me te bestellen..... dan ga ik jou virtueel zoenen uit pure blijdschap :D

Ik heb nl uitgebreid gemailed met de klantenservice,vorige maand notabene en die kwamen met ,n nee-kan-nie verhaal duzzzz.... we sal sien ;)
Is er al iemand in amsterdam of omgeving die dit bij ,n filiaal gelukt is en zo ja, bij welk filiaal was dat?
Laatst gewijzigd door petra-amsterdam op za 14 mar 2009, 00:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Wesley
#1206562
[quote="petra-amsterdam"]
Als dit klopt....dwz als mijn eigen appiebaas hier in amsterdam bereid is om het voor me te bestellen..... dan ga ik jou virtueel zoenen uit pure blijdschap :D

Ik heb nl uitgebreid gemailed met de klantenservice,vorige maand notabene en die kwamen met ,n nee-kan-nie verhaal duzzzz.... we sal sien ;)
Is er al iemand in amsterdam of omgeving die dit bij ,n filiaal gelukt is en zo ja, bij welk filiaal was dat?
[/quote]  ik woon in hoofddorp AH XL in het nieuwe centrum heb alle smaken!ze hebben liever dat je besteld inplaats van dat je de hele vriezer leeg haald:-P! ik verbaasde me over kwaliteit van smuldier.. ik voer het nu 3 weken!normaal cb!en bij cb is ze ontlasting niet altijd goed!maar bij smuldier is het echt perfect!
Door coby.p
#1206565
bedoel je, dat daar ook de nieuwe smaken in het schap liggen?
als dat zo is, dan zou iedereen het ook kunnen bestellen
dat zou echt helemaal geweldig zijn
ben heel benieuwd

coby
Door Wesley
#1206572
[quote="coby.p"]
bedoel je, dat daar ook de nieuwe smaken in het schap liggen?
als dat zo is, dan zou iedereen het ook kunnen bestellen
dat zou echt helemaal geweldig zijn
ben heel benieuwd

coby
[/quote] ze hadden veel smaken!weet niet of die al bij jullie bekend waren! vlees compleet(rode verpakking)stond nieuw op! smaken:pens/pens compleet/kip/vlees compleet/runderhart(1.19).. die lagen er zoiezo en nog 2smaken maar weet niet welke dat waren!een groene verpakking! zal volgende keer bij de bedrijfsleider na vragen of ze nog anderen smaken kunnen bestellen!
Door powderpuff
#1206745
een dikke zoen van mij :-* :)

ik heb de appie net gebeld hier in het dorp en de bedrijfsleider kende het niet maar hij ging even in de computer kijken en idd. het was gewoon te bestellen, vlees compleet voor 0,48 cent, hij ging gelijk een doosje voor mij bestellen en maandagmiddag kan ik het op komen halen, ben hier zo blij mee, scheelt toch weer een hoop ipv 0,69 cent per pakje nu 0,48 cent per pakje. elke week ligt er nu een doosje klaar in de diepvriescel voor mij.
Door Wesley
#1206768
[quote="powderpuff"]
een dikke zoen van mij :-* :)

ik heb de appie net gebeld hier in het dorp en de bedrijfsleider kende het niet maar hij ging even in de computer kijken en idd. het was gewoon te bestellen, vlees compleet voor 0,48 cent, hij ging gelijk een doosje voor mij bestellen en maandagmiddag kan ik het op komen halen, ben hier zo blij mee, scheelt toch weer een hoop ipv 0,69 cent per pakje nu 0,48 cent per pakje. elke week ligt er nu een doosje klaar in de diepvriescel voor mij.
[/quote] oke top :) ja scheelt toch weer! alle kleine beetjes helpen toch?!ja er valt wel wat te regelen meestal! geef je gewoon 1smaak?
Door Phalène
#1206790
Ook ik heb even contact opgenomen met 'mijn' Appie en dinsdag liggen er 2 dozen voor me klaar...  Afbeelding

Bedankt voor de tip, ik ben helemaal blij!!  Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1207785
Dit is de granenversie en niet de nieuwe lijn die glutenvrij heet. Daar zit alleen rijst en wat groente in en geen granen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door