Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door claudiaB
#1209747
Ik heb ook net een doosje besteld. Eerst werd er een beetje moeilijk gedaan, maar het is gelukt. Morgen na 3 uur kan ik het ophalen.

Super tip!!!
Bedankt!
Door Wesley
#1209766
[quote="spanky"]
ik heb gister in hoofddorp toolenburg gekeken maar die hebben het niet.
zal anders nog wel eens naar de ah in hoofddorp floriande gaan is ook xl dus misschien daar wel.
en anders maar naar het centrum.
[/quote] centrum hebben ze het in iedergeval ;) vomar bij pax kost pens compleet 45cent ook!en de rest is goedkoper behalve de hart!alleen ze hadden vlees compleet nog niet!
Gebruikersavatar
Door spanky
#1209912
ik ga eerst even in floriande kijken zit nl op 3 min van toolenburg en 5 min van floriande af.
de kip lust Basil niet dus ik wil eerst even wat uit proberen voor erbij.
ze krijgen nu carnibest maar betaalde in dec voor 30 kg 2,95 en is nu weer verhoogd.
dus zo af wisselen scheelt toch weer.
Door Wesley
#1210307
[quote="spanky"]
ik ga eerst even in floriande kijken zit nl op 3 min van toolenburg en 5 min van floriande af.
de kip lust Basil niet dus ik wil eerst even wat uit proberen voor erbij.
ze krijgen nu carnibest maar betaalde in dec voor 30 kg 2,95 en is nu weer verhoogd.
dus zo af wisselen scheelt toch weer.
[/quote] oke! kilo prijs 2.95? ja inderdaad het is duur.ik geef ook combi cb en smuldier!eerst weer laten wennen aan smuldier. wil wel meerdere merken kvv geven !en afwisseling van duurdere /goedkopere merken houd het leuk!
Gebruikersavatar
Door spanky
#1210710
die 2,95 was bij Willemse in vijfhuizen.
maar nu is het onder de 30kilo 3,50 per rol dus zal nu wel ongeveer nu dus ergens rod de 3,15 geworden zij gok ik
ik heb hier Basil zeur die moet dus ook van cb de eend niet vadaar dat ik van smuldier eerst wat losse pakjes wil.
de kip eet hij niet dat hebben we in de vakantie gemerkt 4 dagen heeft hij geweigerd het te eten toen kwam mijn dochter langs en heeft cb meegenomen ik hat te weinig meegenomen.
Door Wesley
#1211347
[quote="spanky"]
die 2,95 was bij Willemse in vijfhuizen.
maar nu is het onder de 30kilo 3,50 per rol dus zal nu wel ongeveer nu dus ergens rod de 3,15 geworden zij gok ik
ik heb hier Basil zeur die moet dus ook van cb de eend niet vadaar dat ik van smuldier eerst wat losse pakjes wil.
de kip eet hij niet dat hebben we in de vakantie gemerkt 4 dagen heeft hij geweigerd het te eten toen kwam mijn dochter langs en heeft cb meegenomen ik hat te weinig meegenomen.
[/quote] oke bij AH kan je gewoon 1pakje smuldier kopen om te proberen.je hoeft niet percee een grootverpakking te kopen!die moet je trouwens bestellen! 3.15 voor cb natuur?eend is de duurste!ja ik koop ook bij willemse heb ook zo klantenpas dan krijg je ook korting!kan je gratis aanvragen op hun site!ik maak me smuldier op wat in de vriezer ligt en koop dan weer Cb voor afwisseling!zal wel schrikken worden met de prijs :)
Gebruikersavatar
Door spanky
#1211402
ik doe het samen met een vriendin, zij kan maar 20 kilo kwijt en ik rond de 40 kilo.
dan hebben we in iedergeval boven de 30.
en tot nu toe doen ze hier het gewoon het beste op de cb.
het is wel kiezen als je losse rollen koopt krijg je klantenkorting en meer dan 30 is het de korting voor grootverbruik.
Door forecastle
#1259338
Oh zeg ! dat is een goede tip heel erg bedankt
Ga ik zo gelijk even naar de A&H
Want ze hebben hier inderdaad alleen maar Rodi in de vriezers

Groetjes Marianne
Door joo-tje
#1259857
Na eerst bij de Jumbo de smuldier te hebben gehaald, heb ik hier gelezen dat de AH goedkoper is en je het kunt laten bestellen. De AH XL heeft het hier gewoon in de winkel maar de andere filialen niet. Dus een filiaal gevonden die het kan bestellen voor me. Ben wel zo brutaal geweest om te zeggen dat andere mensen het ook deden en het dus mogelijk is  ;) Na wat aanloop problemen (hoop ik) kan ik nu wekelijks een doosje ophalen.
Door mistydayadunya
#1261993
ik ben vandaag ook eens gaan kijken bij de AH
en in dii winkel hadden ze helemaal nix van smuldier

ben bij de jumbo gaan kijken en daar kostte een pakje vlees compleet van smuldier 59 cent

en vlees van smuldier 45 cent
Door JoNoMo
#1261995
[quote="mistydayadunya"]
ik ben vandaag ook eens gaan kijken bij de AH
en in dii winkel hadden ze helemaal nix van smuldier
[/quote]

Maakt niet uit of het wel of niet in de winkel ligt je kan het bestellen
Door mistydayadunya
#1262005
[quote="JoNoMo"]
Maakt niet uit of het wel of niet in de winkel ligt je kan het bestellen
[/quote]

oh ok dankje !
zal het eens gaan bestellen
Door ~anna~
#1262007
ja Jumbo is duur en bij AH kunnen ze het bestellen maar dat willen ze nog niet bij iedere AH.
dus je moet misschien meerdere AH filialen proberen.ik had er 3 van de 4 die niet willen bestellen.
Door JoNoMo
#1262039
[quote="balou&crystal"]
ja Jumbo is duur en bij AH kunnen ze het bestellen maar dat willen ze nog niet bij iedere AH.
dus je moet misschien meerdere AH filialen proberen.ik had er 3 van de 4 die niet willen bestellen.
[/quote]

Gewoon doordrammen :)
Ze vinden het waarschijnlijk te lastig om te bestellen.
Maar met bluf kom je overal.
Dus gewoon zeggen dat je het bij elk filiaal kan bestellen dus ook bij hun.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door