Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door petra-amsterdam
#1408344
[quote="bloemetje"]
Dat neem ik aan van wel! Net waar de Albert bezorgt. Is het niet verkrijgbaar moet je gewoon een mail sturen naar de Albert. Dan nemen ze het meestal wel op in het assortiment.
[/quote]

Ik heb contact opgenomen met AH klantenservice die zelf contact gezocht hebben met ''mijn'' AH..... resultaat.....''we nemen aan dat het om ,n misverstand gaat :biggrin2:''
Ik kan gewoon weer bestellen dus probleem opgelost ! Soms helpt wat doordrammen :D :D :D
Door Debora
#1410090
Hier in A'dam op PLein 40-45 vertelden ze me dat ze niet konden bestellen. Een tijdje later lag het ineens wel in de vriezer. Zowel de pens compleet als de vlees compleet. Ik blij. Nu keek ik gister weer....hadden ze alleen de enkelvoudige versies  ::) Schiet niet op daar.
Door bloemetje
#1410093
[quote="petra-amsterdam"]
Ik heb contact opgenomen met AH klantenservice die zelf contact gezocht hebben met ''mijn'' AH..... resultaat.....''we nemen aan dat het om ,n misverstand gaat :biggrin2:''
Ik kan gewoon weer bestellen dus probleem opgelost ! Soms helpt wat doordrammen :D :D :D
[/quote]

Sterker nog; dat helpt bijna altijd  :biggrin2:
Door petra-amsterdam
#1410279
Dan is het toch wel errrg handig dat drammen een van mijn vele talenten is 8)
Debora, kun je het niet gewoon bestellen daar dan? Bij mij (Jordaan) kan dat (nog steeds dus :P) wel en daar ligt Smuldier niet eens in de schappen.
Gewoon proberen en lukt het niet meteen.... DOOOOORdrammen ;D
Gebruikersavatar
Door dirkjanl
#1410845
[quote="Binke"]
Wat ik me afvraag: waarom staat er op de doos dat het niet geschikt is voor menselijke consumptie. Volgens mij is Energique wel geschikt, maar dat weet ik niet zeker. Wie weet dat en wat zou dat in kunnen houden?
Gr
DJ
[/quote]
Oké, heb ik gevonden.
Door Debora
#1414734
[quote="petra-amsterdam"]
Dan is het toch wel errrg handig dat drammen een van mijn vele talenten is 8)
Debora, kun je het niet gewoon bestellen daar dan? Bij mij (Jordaan) kan dat (nog steeds dus :P) wel en daar ligt Smuldier niet eens in de schappen.
Gewoon proberen en lukt het niet meteen.... DOOOOORdrammen ;D
[/quote]

Zouden ze meelezen van de AH? Ineens lag er ook weer penscompleet in de vriezer  :biggrin2: De Dekamarkt hier vlakbij heeft het ook ineens in het assortiment voor 49 ct. hmmmmmm
Door san :)
#1438156
ik zag vandaag dat de smuldier afgelopen week bij de super de boer gehaald ineens glutenvrij stempel heeft (vleesvariant), de tarwe is van de ingredientenlijst gehaald
Door doc
#1451327
Ik dacht slim te zijn en nam kontakt op met de makers van Smuldier om te kijken of het direct via hun goedkoper was, nu ik moest minimaal 120kg afnemen en dan nog moest ik 52cent per pakje betalen!!!
Dus ben ik maar naar AH gegaan en heb van alles een doos besteld dan kan ik er weer even tegen.

DOC.
Door andrevanes
#1459414
Ik heb hier in Ouddorp gevraagd voor de pens/vlees compleet, maar die kunnen ze hier niet aan het assortiment toevoegen.
Daar hebben ze nog speciaal naar gekeken voor mij. :(
Door kyrasam
#1465914
Hallo allemaal,

Ik wil mijn labradors KVV gaan geven.
Geven jullie alleen Smuldier of ook al die kippenekken en karkassen en wat ik allemaal lees
over barf?
Ze hebben altijd brokken gehad en lopen buiten alleen maar naar eten te zoeken.
Dat word ik zo zat.
Ik denk dat het misschien minder wordt als ze KVV krijgen.
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1467169
[quote="kyrasam"]
Hallo allemaal,

Ik wil mijn labradors KVV gaan geven.
Geven jullie alleen Smuldier of ook al die kippenekken en karkassen en wat ik allemaal lees
over barf?
Ze hebben altijd brokken gehad en lopen buiten alleen maar naar eten te zoeken.
Dat word ik zo zat.
Ik denk dat het misschien minder wordt als ze KVV krijgen.

[/quote]

Je kan beter een aparte topic openen, krijg je meer reactie's  ;)
Ikzelf geef alleen barf, maar er zijn ook zat mensen die enkel kvv geven.
Ik weet niet of het helpt tegen buiten dingen eten, maar gezonder is het zowiezo vers voer.
kippennekken/karkassen oftewel vleesbot is ook erg goed voor het gebit en de kauwbehoefte.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door