Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Joyce
#127991
Ik heb even jullie advies nodig. Ik heb net wat Duch vlees gehaald. Nu denk ik erover om het te mengen met mijn Cavom brokken dat ik nog heb. Goed idee???
Door Doeska
#128001
Als je brokken wilt blijven geven,dan zou ik de Duck op tijd ontdooien ( s`avonds) en dan s`morgens de Duck en s`avonds de brokken.En dan probeer je eventueel nog wat andere soorten en merken kvv uit, en dan de nodige info opdoen over barfen en dan geleidelijk aan minder brokken.
Groetjes en succes,Doeska
Door 202spots
#128003
[quote="Joyce"]
Ik heb even jullie advies nodig. Ik heb net wat Duch vlees gehaald. Nu denk ik erover om het te mengen met mijn Cavom brokken dat ik nog heb. Goed idee???
[/quote]

Zoals net hierboven staat...GEEN goed idee!
Nooit brokken en versvlees door elkaar gemengd in 1 maaltijd geven.
Door veronique
#128374
Brokken en vers gescheiden houden en 8 uur tussen laten. Dus geef je 's morgens brokken, dan kan je 8 uur later zijn portie duck geven.
Succes
Door Peet
#128990
Ik dacht dat Duck, van de merken kvv, de meeste hoeveelheid granen bevat.
Die ik zou ik persoonlijk dus niet kiezen om te combineren met een brok (waar ook al veel granen in zit). Dan zou ik liever kiezen voor Rodi, of nog beter, Bibi of Carnibest....daar zit geen graan in, alleen een beetje rijst.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door