Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Suzanne
#1179211
Hoi,

Ik stelde de vraag ook op een ander forum,  maar wil zoveel mogelijk input ;-)

Ik kwam dit voer tegen in mijn gesurf op internet en heb inmiddels een proefpakketje binnen.
In mijn beleving is het een goed voer; in vergelijkbare verpakkingen als carnibest.

Kent of voert een van jullie het? Wat is dan jullie bevinding? Ik overweeg om dit in combinatie / afwisseling te gaan voeren met carnibest. Het is veel voordeliger, maar ik heb niet de indruk dat het (veel) slechter is. Er zitten misschien wat ongebruikelijke toevoegingen in sommige soorten (bijv. paardemelk) maar aan de andere kant; helemaal geen granen.

Ik ga naturlijk af op mijn eigen oordeel, maar zou ook van anderen graag horen hoe het daar is bevallen!

Ik heb nog wel een paar vragen aan het verkooppunt ;-) maar ze claimen bijvoorbeeld meer spiervlees te gebruiken dan cb. tsja.. mogen ze even met cijfertjes staven. Je moet ze geloven op hun blauwe ogen denk ik, maar goed, dat geldt waarschijnlijk voor elke kvv (om over br*k maar te zwijgen).

Ook negatieve reakties zijn welkom.

Suzanne
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door