Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Sher
#1135264
Ik weet niet goed waar ik dit moet plaatsen. Als het verkeerd staat merk ik het dus wel.
In de winkel heb ik producten van proline ontdekt. Zolang ik nog geen droogmachine heb, leek het me wel leuk belonings-materiaal voor mijn hondje. Is dat hier bekend en is het een beetje goed spul? Mijn hondje vindt het in ieder geval wel lekker.  :D  frolic-brokjes ook  :-X
Door Lizzy
#1135345
De gedroogde kip en vis enzo: die is prima. Maar ze verkopen/maken ook hele ranzige snacks. Gewoon even op de verpakking kijken en kijken wat er in zit. Overigens, de C1000 verkoopt ook gedroogde kip, zonder zooi.
Gebruikersavatar
Door Sher
#1135741
Zie je wel, ik was er al bang voor. Ze hebben gedroogde kippennekken, waar Tilly een moord voor doet. Dat vond ik een leuk product, dus toen ben ik eens over proline gaan lezen. Dat klinkt allemaal heel goed en natuurlijk.
Dan zie je een wat obscuur hapje, maar blijkbaar ben ik nog steeds geen echte kritische consument en wil ik de fabrikant nog steeds graag geloven. Zucht, vanavond maar eens 100 keer schrijven "Ik zal altijd de ingrediënten lezen."  ;)
Door daanentous
#1139736
De gedroogde kippennekken en vleugels, viskoekjes, enz. van proline zijn volgens mij prima spul. Gewoon 100% gedroogd vlees. Ze hebben wel snacks waar rotzooi in zit, maar dat geldt niet voor de gedroogde vleessnacks. Dus idd. even goed op het zakje kijken. Maar de producten waar wel toevoegingen inzitten daar staat het volgens mij vrij duidelijk op.
Als je echt 100% zeker wilt weten wat je je dier geeft, dan zit er niets anders op dan snel die droogmachine kopen, maar volgens mij zijn deze snacks tot die tijd een prima alternatief.
Door M.P
#1153383
ikben bij ons in belgie bij een groothandel van gedroogde snaks geweest, groter dan proline, hier word bijna niets zelf meer geproduceerd, komt alemaal van turkije, dan krijgt iedereen zijn eigen label.  proline droogt zelf ook niet meer alles........, waar komt het allemaal vandaan???

groetjes
Door Miranda en Pepper
#1161311
Ook bij de boerenbond zie ik steeds meer gedrooge
snacks liggen, maar ik heb geen idee waar ik op moet letten
met zooi die er in zit.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door