Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Jolly
#8666
yep dat is wat ik dus ook doe, voor de rest doet hij het wel leuk hoor. Hij geeft zelf aan dat zijn hondjes dus wel snaaien enzo en dat hij weet dat het niet goed is, maar ze toch wel eens een stukkie leverworst geeft enzo.
Dus motto Jol is nu : kop dicht, luisteren, vast houden tot examen en dan mooi weer vergeten.
Door sylvia
#8667
Dat hoeft toch niet per definitie verkeerd te zijn? Op die manier zijn verschillende hondenrassen ontstaan.
maar daar valt dit niet echt onder.....
Door Nelly
#8668
maar daar valt dit niet echt onder.....
Dat is zo, maar hij heeft ook geen misbaksels gefokt. Begrijp me goed, ik verdedig de man niet, ken hem niet eens persoonlijk, maar ik kan me wèl voorstellen wat hem bezielde. Daar komt bij, als je je aan de " ongeschreven " wet houdt van kleur bij kleur om het maar even simpel te zeggen, kan er ook iets mis gaan. Heb ook wel eens een "piraatje" gehad in een nest uit 2 blenheims. En och, ook dat heeft z'n charme. Lang niet iedereen wil immers een showhond. Gelukkig... :D
Door sylvia
#8669
Dat is zo, maar hij heeft ook geen misbaksels gefokt. Begrijp me goed, ik verdedig de man niet, ken hem niet eens persoonlijk, maar ik kan me wèl voorstellen wat hem bezielde. Daar komt bij, als je je aan de " ongeschreven " wet houdt van kleur bij kleur om het maar even simpel te zeggen, kan er ook iets mis gaan. Heb ook wel eens een "piraatje" gehad in een nest uit 2 blenheims. En och, ook dat heeft z'n charme. Lang niet iedereen wil immers een showhond. Gelukkig... :D
Het gaat er ook niet om dat iedereen een showhond wil,90% van de hondjes uit mijn kennel heeft ook nog nooit een show bezocht,dat heeft er dus niets mee te maken.Ik denk alleen dat zulke hocus pocus nesten niet bij de goeie fokkers geboren worden ,maar dat is dus mijn mening.
Door hiram
#407716
[quote="Jolly"]
Ja MENSEN, eindelijk jootje is aan haar KK1 cursus begonnen, voor diegenen die dat niet weten kk1=kynologische kennis deel 1.

Maar nu meteen de eerste les kregen we het over nutrienten en vroeg meneer DA wat iedereen voerde.
iedereen dus brokken en jootje in der uppie van de 32 man cursisten dus vers vlees. Nou zei hij dan ben jij de pineut vandaag. Dus ik dacht nou hij gaat vragen wat ik dan doe enzo, nee hij is dus ANTI-VLEES . En dat terwijl hij darvoor net verkondigde dat een hond een VLEES eter is. Ook het all meat syndroom bleef hij maar herhalen en wat voor erge dingen dat met je hond kan doen enzo. blablavlabla Ik werd op een gegeven moment best een beetje pist omdat hij totaal niet eens wilde weten hoe en wat.

Dus help mij a.u.b. alleen aan de info, zodat ik hem kan laten zien volgende week dat het niet zomaar iets is.
Ik ga van het weekend de hele barfplaats leeg printen. Ook ben ik driftig op zoek naar DA'S die wel voor vers vlees voeding zijn, want hij zei dat die niet bestonden, nou ja zeg  >:(

Dus helllppppppppp mij.
[/quote]

van dat soort mensen word ik nou ze ver schrik kel ijk MOE >:(
Door Jolly
#408223
ecuh nee, ben gezakt op rassenkennis en voedingsleer :-[, daarna helemaal nooit gedacht aan de herkansingsdagen, dus die waren heel snel voorbij, misschien dat ik het dit of volgend jaar gewoon weer probeer.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#418440
[quote="Jolly"]
ecuh nee, ben gezakt op rassenkennis en voedingsleer :-[, daarna helemaal nooit gedacht aan de herkansingsdagen, dus die waren heel snel voorbij, misschien dat ik het dit of volgend jaar gewoon weer probeer.
[/quote]

Ja dat heb je als iemand reageerd op alle oude topics hihihihihihihihi
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door