Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#1149392
ik zit dit namelijk te doen met Sato. Als ik alleen op natuur zou blijven moet ik sato meer dan 1 kg per dag voeren. Wat ik ook heb gemerkt is dat al hoewel je 1 kg of meer gaat voeren poepen ze wat ze niet gebruiken weer uit. (logisch hehe)

Wat ik nu doe is het volgende... ik heb een vaste hoeveelheid gesteld om te zien hoe het gaat. ik meng 1kg natuur met 1kg aktief en Sato krijgt 800gr perdag. Alleen op natuur woog Sato 27kg ... ik ben bezig ongeveer 3 weken met het mengen en nu weegt Sato 28,4kg.

Wat ik ook nu aan het doen ben is 1 dag natuur en de andere dag aktief maar ik hoe de 800gr vast. ik wil dit nog een maand doen en dan ga ik op oog voeren. Sato ziet er nu best wel goed uit.

Tip: kijk uit met de Aktief want je hond kan opgefokt raken door de hoeveelheid energie die hij/zij eruit haal... kan positief of negatief zijn. Sato is feller geworden naar andere rueen maar de correctie is ook feller nu.

Suc6
#1149469
[quote="Naakies"]
hallo je kan ook kivo proberen er is ook kivo vis dit is een stuk vetter
wellicht werkt dit ook goed en het is goed koper
gr martijn
[/quote] bedankt zal moeten zoeken of er in de buurt een kivo verkooppunt zit!wat exstra vet mag er wel bij!

Barfplaats wordt gesponsord door