Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Happy Tail
#1123675
tja jammer dat er weinig terug te vinden is over de calcium bron. en die gist lijkt me toch ook niet erg handig..
maar goed een hele lijst met toevoegingen.

arme barfhondjes...dan moeten we wel een heel hoop tekort doen als we ze alleen maar een eigen menu geven :D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1123687
[quote="Happy Tail"]
tja jammer dat er weinig terug te vinden is over de calcium bron. en die gist lijkt me toch ook niet erg handig..
maar goed een hele lijst met toevoegingen.

arme barfhondjes...dan moeten we wel een heel hoop tekort doen als we ze alleen maar een eigen menu geven :D

[/quote]

Jep :cry2: :cry2: :cry2:
Gebruikersavatar
Door pike
#1123702
Arme Bollie
Heeft zijn best gedaan om het verhaal op de site te krijgen
Alleen niet goed gekeken waar hij hier terecht is gekomen  ::)
Door Lizzy
#1123817
Als jullie toch bezig zijn om jullie kin uit de kruipkelder te vissen, zoek dan gelijk ff mee naar de mijne. Mijn kin is ook gepletterd maar zo erg zelfs dat ik 'm niet meer terug kan vinden.......

De onzin van al die toevoegingen is nog 1 ding. De onzin die geschreven wordt over pens is natuurlijk helemaal te zot voor worden.......
Door Lizzy
#1123818
[quote="*Dorothea*"]
Ik zou het voor de zekerheid combineren met br*kken  :-\
[/quote]

Ja! En guess what? Die verkopen ze ook.
Door oebaya
#1123923
[quote="*Dorothea*"]
Coccodiosis wasdah?  :o
[/quote]
Een een-cellige darmparasiet die vooral puppies en jonge honden besmet en waarvoor honden met een verlaagde weerstand of onder stress gevoelig zijn.
Maar als je in het Nederlands zoekt, dan lees je over de ziekte bij kippen en bij biggen. Alleen in het Engels vond ik iets over honden.
gr.
Nicolette
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1123930
Komt ook niet zo vaak voor bij honden en katten.
Paardenmelk bevat veel immunoglobulinen. Ik ben er mee aan het experimenteren bij zieke dieren, maar voor gezonde dieren lijkt het me niet zo zinvol.

Ik ben er meer voor om supplementen alleen toe te voegen als dat nodig is en niet standaard in het voer.
Door evenstar
#1123969
Hallo Bollie ik ben absoluut niet onder de indruk van je verhaal maar mijn vraag is nog steed niet beantwoord.
Wat is jullie calciumbron 
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1124097
[quote="evenstar"]
Hallo Bollie ik ben absoluut niet onder de indruk van je verhaal maar mijn vraag is nog steed niet beantwoord.
Wat is jullie calciumbron   
[/quote]

Het staat nergens dat Bollie iets is wat gelijk staat aan de fabrikant, dus ik denk dat je deze speicifieke vraag beter rechtstreeks bij de fabrikant kunt dumpen.

Gezien de omschrijving van het voer ga ik er maar vanuit dat de calcium in de premix zit. Als pens als bijna dodelijk is dan zullen botjes dat wel helemaal zijn :-X ;D
Door evenstar
#1124103
Het staat nergens dat Bollie iets is wat gelijk staat aan de fabrikant, dus ik denk dat je deze speicifieke vraag beter rechtstreeks bij de fabrikant kunt dumpen.
 
Als je als 1e bericht dit verhaal hier neer zet zonder je voor te stellen dan ga ik er van uit dat je wat met de fabrikant te maken heb want anders heb je er toch geen belang bij.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1124199
[quote="evenstar"]
Als je als 1e bericht dit verhaal hier neer zet zonder je voor te stellen dan ga ik er van uit dat je wat met de fabrikant te maken heb want anders heb je er toch geen belang bij.

[/quote]

Ja, daar kun je wel vanuit gaan, maar het hoeft niet per definitie zo te zijn.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door