Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Helma
#1145614
Ja, maar men heeft het ook over een barf rekenhulp van Deesje waar je ook KVV in kunt voeren....
Wie deze heeft mag hem mij opsturen. Mailadres staat bij profiel vermeld. Thanx!!!!!
Door millyckk
#1145621
[quote="Helma"]
Ja, maar men heeft het ook over een barf rekenhulp van Deesje waar je ook KVV in kunt voeren....
Wie deze heeft mag hem mij opsturen. Mailadres staat bij profiel vermeld. Thanx!!!!!

[/quote]
Klopt, heb er ook een gekregen waarin ook de hoeveelheid KVV kan worden ingevoerd: zal straks even zoeken en dan mail ik hem wel!
Door millyckk
#1145636
[quote="Helma"]
Ja, maar men heeft het ook over een barf rekenhulp van Deesje waar je ook KVV in kunt voeren....
Wie deze heeft mag hem mij opsturen. Mailadres staat bij profiel vermeld. Thanx!!!!!

[/quote]

Helma, je mailadres is voor mij niet zichtbaar in je profiel :) Pb het even dan stuur ik je de rekenhulp toe.
Door Wesley
#1146316
zou iemand hem mij ook kunnen sturen:-)zou ik onwijs veel aan hebben!als goed is kan je mijn mail adres wel gewoon zien bij mijn profiel!alvast bedankt voor de moeite!
Door boskat
#1146572
Zou ik hem ook mogen hebben?:-)

Heb net een Porkert 10 thuisgekregen en wil toch ook voorzichtig aan met barf aan de slag en kvv gewoon  erbij geven ,voorlopig
Alvast bedankt voor de moeite :)
Laatst gewijzigd door boskat op ma 12 jan 2009, 14:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Door millyckk
#1147082
[quote="boskat"]
Zou ik hem ook mogen hebben?:-)

Heb net een Porkert 10 thuisgekregen en wil toch ook voorzichtig aan met barf aan de slag en kvv gewoon  erbij geven ,voorlopig
Alvast bedankt voor de moeite :)
[/quote]

Is goed, pb me even je mailadres ( is niet zichtbaar in je profiel!)
Door boskat
#1147206
[quote="milik"]
Is goed, pb me even je mailadres ( is niet zichtbaar in je profiel!)
[/quote]
Heb de schema`s al ontvangen ondertussen,!
Dank je wel voor de moeite:-)
Door Fige
#1149330
[quote="boskat"]
Heb de schema`s al ontvangen ondertussen,!
Dank je wel voor de moeite:-)
[/quote]Zou ik die rekenhulp mogen hebben? Emailadres staat bij profiel. Alvast heel hartelijk dank.
Door millyckk
#1149345
Heb ze verstuurd aan alle bovenstaande belangstellenden!
Lizzy, is het mogelijk om dat schema ook in de bib. te zetten? Het is de rekenhulp die ik van Deesje heb gekregen waarmee je ook rekening kunt houden met de hoeveelheid KVV die je naast Barf voert. Misschien staat het wel ergens,maar ik kan het niet vinden ;)
Door millyckk
#1153452
[quote="Peter79"]
Misschien wil je 'm mij ook nog ff mailen?????
[/quote]
Dat wil ik wel, maar dan moet je me even je mailadres pb-en ;)
Door Lizzy
#1156443
[quote="milik"]
Heb ze verstuurd aan alle bovenstaande belangstellenden!
Lizzy, is het mogelijk om dat schema ook in de bib. te zetten? Het is de rekenhulp die ik van Deesje heb gekregen waarmee je ook rekening kunt houden met de hoeveelheid KVV die je naast Barf voert. Misschien staat het wel ergens,maar ik kan het niet vinden ;)
[/quote]

De rekenhulp staat al lange tijd op BarfClub :)

http://www.barfclub.nl/index.php?option ... &Itemid=48
Door millyckk
#1157337
Hoi Lizzy,
Misschien ben ik wel erg blond, maar de rekenhulp die ik bedoel en waar mij naar gevraagd wordt is een rekenhulp waar je ook de hoeveelheid KVV  die je per dag geeft, in kunt voeren waarna het schema de rest  aan aanvullende BARF berekent.  Het schema waarnaar doorgelinkt wordt is een schema voor alleen Barf...Heb hem destijds van Deesje gekregen maar kan hem echt niet in de bib vinden? Misschien zoek ik niet goed?
Door Lizzy
#1157444
Die rekenhulp ken ik niet. Maar ik zie daar ook niet het nut van.... Je hoeft KVV toch gewoon simpelweg niet mee te rekenen?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door