Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Roef & Hidde
#1078744
IK HEB VANDAAG GEDROOGDE KIPPESTROT GEKOCHT VOOR MIJN LABBRADORPUP VAN 6 MAANDEN,MOET IK DEZE OOK MET EEN HAMER BEWERKEN VOOR DAT IK HEM DIT GEEF? HIJ HEEFT NOG NOOIT BOT GEGETEN,MAAR DAAR WIL IK DUS SNEL VERANDERING IN BRENGEN ;).HIJ KRIJGT SINDS 3 WEKEN ENERGIQUE EN DAT GAAT GOED,NU MOET IK ALLEEN NOG EEN ADRESJE VINDEN WAAR IK RAUWE KIPPESTROT KAN KRIJGEN,BIJ GEBREK AAN BETER NU EERST MAAR GEDROOGDE VAN PROLINE
Door Suzanne
#1078749
Hoi, nee, die hoef je niet te pletten, maar eh.. je lettertype wel ;-)

Rauwe kipnekken kun je doorgaans bij je kippenboer (op de markt??) of gewoon kopen of hij kan ze voor je bestellen!

Wil je alsjeblieft geen caps-lock aanhebben? Dat leest lastig en staat voor 'schreeuwen' en komt dus altijd wat onvriendelijk over.

Voorstellen kun je je trouwens in het daarvoor bestemde hoekje!

Suzanne
#1079225
roef krijgt ze idd als tussendoortje,maar omdat hij nog nooit echt bot had gehad,dacht ik dat je ze moest pletten met een hamer. hij heeft er inmidels 2 van op en dat smaakt naar meer.hij eet ze heel netjes en liggend op.is hij nu klaar voor een kippebout?(die ik wel wil pletten eerst)
manlief vind het griezelig want ja altijd geleerd dat kippebot extreem gevaarlijk is voor honden,ik ben er niet zo bang voor omdat ik hier al het een en ander over heb gelezen,maar ben erg benieuwt hoe roef het zal doen met zijn eerste kippepoot. maar goed ,ik vraag me toch af of hij er klaar voor is (erg he,vind ik het toch spannend ::))
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door