Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door carmen1157
#1071353
Ik ben met Spock zo langzamerhand overgestapt p kvv en heb pakken pens gekocht van rodi en duck.
Nu staat er op de verpakking van rodi dat hij bij een gewicht van 55 a 60 kilo wel 13 plakken pens mag.
En van duck wel een kilo per dag.
Nu is Spock iets te zwaar en een gewicht van rond de 50 kilo zou prima zijn. Maar ivm zijn medicijnen Cortosteroide wil hij de hele dag eten en begint zowat aan mijn been te kluiven ;D
Nou heeft Spock ook last van zijn nieren mag hij dan wel alles eten qua kvv?
Als hij elke dag zoveel mag eten ga ik er nog maar een baan bijzoeken bij de dierenwinkel buigen ze al als ik binnenkom zoveel moet ik inslaan
Door Lizzy
#1071367
Praat je over enkelvoudige pens? En hoe vaak was je plan dat te gaan geven? Ik denk dat je gezonder en goedkoper uit bent wanneer je gewoon rauwe pens in lappen koopt van 1 kg. Dat is namelijk echt -tig keer goedkoper.

Qua nierproblemen zou je even in de volgende topics kunnen kijken:

http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 598.0.html en http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 578.0.html
Door carmen1157
#1071383
Dank je wel voor je reactie.
Het is runder pens met groenten en pens met schapenvet.
Ik denk dat ik het zo 1 keer in de week wil geven en de rest van de week kvv.
Maar een pak duck per dag lijkt mij zoveel :o
Door roos79
#1074064
[quote="carmen1157"]
Maar een pak duck per dag lijkt mij zoveel :o
[/quote]

Daarom bestaan er ook GROOOOTE vriezers én grootverbruikerskortingen, hihi  :P
(bedoel het niet flauw hoor ;) )
Door Juul
#1074752
Maar een pak duck per dag lijkt mij zoveel
Falco werkt iedere dag 1,5 kilo weg. En hij weegt 36 kilo en is zeker niet te dik. (Is met 15 maanden misschien nog wel iets in de groei). Mede daarom ben ik al gauw van carnibest naar barf overgestapt. In eerste instantie omdat het goedkoper was, maar ik zou niet meer anders willen, ik weet nu ook precies wat ik wel en niet geef.
Door *wendy*
#1075049
[quote="carmen1157"]
;D duur hondje heb ik :D
Overal even gekeken maarre denk dat ik er maar een baan bij zoek ;)[/quote]

Daarom ben ik in 2005 begonnen met er wat BARF dingen bij te geven.
Dus een keer de KVV vervangen door een kippetje of een keertje pens.
Nu 3 jaar later zit ik op 90% zelf samen stellen. Die 10% is omdat Gandor zijn medicijnen nodig heeft
en dit makkelijker door KVV heen te prakken is  :D

Alleen veel mensen vergeten vaak wel hun benzine/dieselgeld en tijd erbij te tellen als kosten, terwijl ze wel stad en land afrijden voor spullen. Nu kun je het zien als hobby maar ik doe dat niet.  ;)
Maar met bedrijven zoals Lupa en Herby word het voor veel mensen wel minder tijdrovend.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door