Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Wendy (boxer gek)
#1070521
Gisteren moest onze Fee voor de jaarlijkse prik.
We moesten naar het nieuwe pand teo (moet zeggen zag er super netjes uit).
In de grote wachtkamer hing een tv scherm, met daarop een fiml over tandplak en de gevolgen ervan. Nou die waren niet misselijk als je er niks aan deed moet ik zeggen....
Maar goed toen ze naar binnen mocht was zijn 1e reactie "joh wat ziet ze er goed uit" ;D
Daarna ging hij d'r gebit nakijken en was er zeer goed over te spreken. Het zag er namelijk super uit.
Toen ik hem vertelde dat ze nooit geen rokken kreeg keek hij me raar aan......Toen vroeg hij heel voorzichtig, "toch geen blik hé"? Nee hoor antwoorde ik. Ze krijgt kvv!!! Hij gaf eerlijk toe er niet zoveel vanaf te weten. Maar vond de resultaten 100% GOED!!
En toen schoot hem het verhaal van onze vorrige boxer te binnen....En dat we alles hadden geprobeert maar bleef spugen en door de kvv beter was geworden!
Door Wendy (boxer gek)
#1071111
hahah was zeker goed om te horen. Maar wat ik ook errug leuk vond eraan was de verbaasde reactie van hem in eerste instantie. Maar je kon wel gelijk merken dat hij er niet negatief tegen over stond.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door