Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door tessa
#111615
Vandaag ging mijn man in Hoogvliet bibi halen, voor zijn werk (vertegenwoordiger in hondensnacks) moest hij nog naar een dierenspeciaalzaak en die beweerde dat er zulke goede versvleesmerken waren en waarom wij dan uitgerekend bibi voerden want dat was nou juist de slechtste van allemaal, de hygiene zou er ver te zoeken zijn en vlees zou meerdere malen worden ontdooid en weer opnieuw ingevroren.Ik neem het verhaal met een flinke korrel zout maar zoals iedereen hier wil ik het beste voor mijn hond (die nu ook nog zeven weken drachtig is) dus kan iemand dit verhaal uit de wereld helpen??
Door tessa
#111619
Volgens hem waren duck en energique wel goed maar ik heb jaren energique gevoerd, op zich naar volle tevredenheid, alleen vond ik het zo kartonachtig en de laatste doos was gevriesbrand(?)
Door Truus
#111623
Mmmm ik zou het maar met een korreltje zout nemen, ik heb zelf geen ervaring met Bibi maar dat is volgens mij ook een goed merk hoor.
Het valt me mee, dat hij nog geen brokken aan prees :D
Door Ordell
#111628
Dat komt omdat Bertus geen enkele dierenspeciaalzaak toestemming gaf om zijn producten te verkopen. Hij zal daar in Hoogvliet ook best wel om bekend staan. Dorotha continueert deze strategie. Verder kan hij op jou meer winst maken als je bij hem koopt i.p.v. bij Bibi. En van de Energique of Duck kan hij wat betreft hygiene ook niks zeggen want daar is hij ook nog nooit geweest. Kortom, die vent is 3x een paardelul dus..
Laatst gewijzigd door Ordell op wo 16 jun 2004, 19:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ordell
#111636
[quote="Truus"]
een paardelul :o ;D ;D ;D Ordell, pas op .....
[/quote]

Nouja, dit is een versvlees forum dus wat mij betreft kan die vent daar nog makkelijk bij.... ;D

Als ik te grof ben hoor ik dat wel van Lizzy of Leo, maar ik ben het in ieder geval kwijt... :D ;)
Door Truus
#111639
[quote="Ordell"]
[quote="Truus"]
een paardelul :o ;D ;D ;D Ordell, pas op .....
[/quote]

Nouja, dit is een versvlees forum dus wat mij betreft kan die vent daar nog makkelijk bij.... ;D

Als ik te grof ben hoor ik dat wel van Lizzy of Leo, maar ik ben het in ieder geval kwijt... :D ;)
[/quote]
;D ;D ;D Inderdaad...is versvlees ;)
Door geer
#111645
[quote="Ineke"]
Eh? Paardelul. Valt dat onder spiervlees, orgaanvlees of slachtafval ;D

[/quote]

Ligt eraan hoelang dat paard getrouwd was ;D
Door Janet
#111647
[quote="geer"]
[quote="Ineke"]
Eh? Paardelul. Valt dat onder spiervlees, orgaanvlees of slachtafval ;D

[/quote]

Ligt eraan hoelang dat paard getrouwd was ;D
[/quote]Afbeelding
Door jeanne
#111650
[quote="Janet"]
[quote="geer"]
[quote="Ineke"]
Eh? Paardelul. Valt dat onder spiervlees, orgaanvlees of slachtafval ;D

[/quote]

Ligt eraan hoelang dat paard getrouwd was ;D
[/quote]Afbeelding
[/quote]
yes, ik lig weer onder mijn stoel ;D
Door Truus
#111692
[quote="geer"]
[quote="Ineke"]
Eh? Paardelul. Valt dat onder spiervlees, orgaanvlees of slachtafval ;D

[/quote]

Ligt eraan hoelang dat paard getrouwd was ;D
[/quote]

;D ;D ;D
Door ~anna~
#111743
Paardenvlees is meestal afkomstig van oudere paarden weet niet hoe oud die vent is :P ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door