Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Fido
#1067913
[quote="milik"]
Even off-topic: ik probeerde bovenstaande link omdat ik evt. wel wil meewerken aan het onderzoek, maar de link bestaat niet meer?
[/quote]

dan geef ik nu maar onze website door  ;)

www.anyanimal.nl
Door Fido
#1067939
[quote="ronald 69"]
Klopt,maar het komt raar over zoveel kritiek als je een andere mening hebt,wat me ook stoort is dat sommige kvv minder vinden dan barf,slaat nergens op kom met feiten en verkondig geen onzin die niet onderbouwd is,dat heb ik ook geprobeerd in mijn eerste stukje maar helaas werd dat niet begrepen.

Bij het voeren van Barf moet je goed op de hoogte zijn van de behoefte van een hond,bij een goed merk kvv ( er zijn er genoeg ) heeft de producent dat al geregeld.

Ik lees vaak de opmerking dat toegevoegd calcium minder goed is dat gemalen botten,klinkt leuk maar er is geen enkel wetenschapelijk bewijs voor.
Te vaak bla bla opmerkingen die niet onderbouwd worden.

Voor alle duidelijkheid ben pas kort op dit forum mar volg het e.a al tijden dus ik ben wel degelijk op de hoogte.
[/quote]

Als je heel goed bent in biochemie en de scheikundige formules kent (geef het toe ik weet ze niet ;)) dan is er wel degelijk verschil tussen een natuurlijk calcium en een toegevoegd calcium wat niet uit gemalen botten bestaat maar een chemische vorm van calcium is.

Op dit forum zitten/lezen ook da mee die zeker onderbouwend bezig zijn. Helaas hebben da niet de tijd om zich constant op een forum te bevinden en moeten zij hun broekzakken vullen  ;)  ;D. Dit laatste is natuurlijk een grapje maar wordt da nogal vaak verweten ;).

Er zijn veel mensen die brok en rauw voeren. Ook verkopen wij in de zaak brok waarom? heel simpel, wil je je deuren open blijven houden dan moet je als ondernemer wel  :-[ Natuurlijk zijn we kritisch met welke brok we verkopen en zo lees ik dat jij ook kritisch bent met de brok en manier waarop jij voert.
Ga alleen niet op barfplaats brok verdedigen t.o.v. rauw. Dan kan je gewoon zeer veel kritiek verwachten. Wij zijn overtuigd dat rauw het beste is! :) en zullen dat dan ook verdedigen soms minder onderbouwd maar heel vaak ook zeer goed onderbouwd!

O ja de "vele" onderzoeken van brokfabrikanten daar zet ik mijn vraagtekens bij?? Ze weten meer dan dat ze openbaar maken en jij mag drie maal raden waarom?  ;)
Bij opvragen totale gegevens brok (da heeft dit gevraagd) krijg je als antwoord dat dat niet mogelijk is en dat het geheim moet blijven. Ze laten je alleen de dingen lezen die ZIJ willen dat je lezen mag :-X
Door millyckk
#1086281
[quote="Fido"]
dan geef ik nu maar onze website door  ;)

www.anyanimal.nl
[/quote]

Sorry, had je antwoord gemist!! Zie het nu pas.... Had best willen meewerken maar mijn hond is pas 5 maanden, nog lang geen 4 dus!
Laatst gewijzigd door millyckk op wo 05 nov 2008, 18:39, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door