Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1067335
snap trouwens helemaal niet wat je hier doet hoor, als je zo overtuigd ben van jezelf dat je de dingen beter weet is het helemaal niet nodig je hier op te houden.
Voor mezelf kook en bak ik de eieren of vlees id ja, maar ik ben geen carnivoor en mijn honden wel.
Neem niet aan dat je zelf brokken eet..
Het lich,/spijsvertering van een hond ziet er toch wel iets anders uit dan die van een mens.
Ooit wel eens een wilde hond of wolf gezien die na het vangen van een prooi een vuurtje stookt?
vindt je commentaar bij verschillende topics erg vreemd..
Je zit hier op een versvlees forum en als je er niet mee eens bent dan ga je je bevindingen toch op een brokken forum gooien?!
Leuk dat je je even voorsteld..
Laatst gewijzigd door me and my boys op ma 13 okt 2008, 20:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1067373
zal alle drie wel zijn...

neem aan dat we het gewoon over hondenvoer hebben en niet over hoe dat de mens hun potje klaarmaken.
daarom kan ik je verhaal niet plaatsen over het koken van eieren en bakken van vlees.
Laatst gewijzigd door me and my boys op ma 13 okt 2008, 20:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Door ronald 69
#1067378
Denk ik ook !

maar even serieus,heb duidelijk gemaakt dat ik een voorstander van kvv of indien de kennis er is barf ,dat verhaal van die wolf met dat vuurtje heb ik al 25  keer gelezen,heb proberen uit te leggen dat de mens er in slaagde vuur te maken,enerzijds voor de warmte en ook om te koken !!

Enige nuance is wel op zijn plaats,als ik geen kritische opmerkingen mag maken dan hoor ik het wel,lijkt me toch niet verkeerd om een ander geluid te laten horen i.p.v elkaar na te praten.

Ronald
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1067383
net nog hierboven wat toegevoegd.
In de tijd dat de mensen ontdekten dat ze vuur konden maken en daarop hun potje kookte, aten de honden alles gewoon rauw hoor.
Dit is een forum over honden niet over hoe dat de mensen hun prakkie bereiden.
Door sandrra
#1067384
[quote="ronald 69"]
Ik combineer al jarenlang brokken met kvv,dat doe ik als ik vergeten ben vlees te ontdooien,voor in het pension e.d.

Zo slecht als iedereen hier zegt dat brokken zijn is absolute onzin,het verhaal van doodgekookte eiwitten  slaat nergens op,ik denk dat bijna iedereen hier vlees bakt en eieren kookt,indien dat  kort gebeurd is het onschadelijk voor de eiwitten en vetten,sterker nog gebakken vlees en gekookte eieren verteren beter dan rauw !

De mens heeft in vroegere tijden geleerd vuur te maken,dit om bepaalde grondstoffen beter verteerbaar te maken,rauwe ongkookte  aardappelen zijn zo goed als niet verteerbaar en zo is er nog veel meer.

Het hoge percentage granen in de brokken is een noodzaak,minder granen betekent meer eiwitten en vetten en daar is ook een grens aan.

Het blijft overigens wel een feit dat kvv of barf voeren beter is dan brokken,en voor mij blijft de combinatie makelijker,ik voer overigens brokken zonder bht en bha let daar dus wel op.
[/quote]

???
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1067392
Ik zie net bij radar dat bedrijven mensen geld betalen om op fora te infiltreren om allerlei produkten aan de man te brengen :nerves: Ronald is toch niet van masterfoods hè?  :-\
Door sandrra
#1067398
[quote="*Dorothea*"]
Ik zie net bij radar dat bedrijven mensen geld betalen om op fora te infiltreren om allerlei produkten aan de man te brengen :nerves: Ronald is toch niet van masterfoods hè?  :-\
[/quote]

Nou dan is ie hier aan t goede adres  ;D ;)
Door mcSnurk
#1067403
[quote="*Dorothea*"]
Ik zie net bij radar dat bedrijven mensen geld betalen om op fora te infiltreren om allerlei produkten aan de man te brengen :nerves: Ronald is toch niet van masterfoods hè?  :-\
[/quote]

:o een mol? :o
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1067404
of dat je zo slim ben, valt te bezien.
misschien kunnen we dat allemaal wel lezen als je je heb voorgesteld.
Want zo slim was je dan toch niet om dat eerst even netjes te doen.
Door ronald 69
#1067421
Klopt inderdaad ben ik vergeten me voor te stellen,maar dat hoef ik niet keer op keer te lezen.

Die opmerking van die mol en Masterfoods vind ik laag,voor degene die niet kunnen lezen staat er duidelijk dat ik een voorstander ben van kvv of barf,maar ik geef ook brokken mag dat aub !!!

Heb een duidelijke eigen mening mag dat ?

Als je het niet met me eens bent mag dat ook maar ga niet met modder gooien,dat zegt trouwens alles over diegene die dat doen.
Door flin
#1067431
[quote="ronald 69"]
Heb een duidelijke eigen mening mag dat ?[/quote]

heb 'k geen problemen mee...
kun/wil je uitleggen waarom je voor vers bent en ook brokken voert?
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1067433
tuurlijk mag je brokken geven, is je goed recht!
Als je niet steeds iets wilt lezen over voorstellen, doe het dan gewoon!
iedereen heeft een mening, gelukkig wel,
alleen er zijn er die jouw schrijven niet begrijpen, maar goed, schijnbaar zijn die dan niet zo slim.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door