Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door gertie
#107930
Nou die van mij vondt het ook maar m m m 8) Heeft het programma Keuringsdienst v. waren gezien over honden voer, is heeeelemaaaaal voor 100%om :D ;) ;D Oooo dat wist hij niet ;D luisterd dus niet helemaal als ik iets zeg ;)
Door Truus
#107936
[quote="Indy"]
Hij snapt er nog steeds niks van, maar opperde wel van de week dat ik toch maar eens op marktplaats moest gaan kijken voor een extra vriezertje :o :D

Niks zo veranderlijk als een man.. ;)
[/quote]

;D ;D ;D Ja leuk he, eerst kijken ze op een afstandje van.....wat gaat zij nou doen ??? :-\.
Hier is Harry ook helemaal OM hoor, hij gaat trouw mee de voorraad sjouwen en vindt het steeds leuker.
Vooral om te zien, hoe heerlijk ze er van smikkelen en hoe goed ze het er op doen. ;)
Mannen....... ::) ;D
Door Lupa
#108122
hahaha de mijne praat tegen mensen alsof het danks hem de honden op vers zitten :-\
ja want brokken dit en brokken dat
Door Marion
#108123
Wij hebben het kleine vriesvakje bovenin de koelkast in gebruik voor onszelf. Daarnaast staat een vrieskist dis helemaal vol zit met eten voor Tommie ;D
Ondanks dat ie bomvol zit had ik laatst toch weer kipkarkas gekocht op de markt in het kader van de variatie...... KWam ik thuis begon mijn vriend te mopperen: er ligt nog meer eten in de vriezer voor Tommie dan voor mij :'( sterker nog; zijn eten past er niet meer bij :-\
Door roxx russell
#108245
Mijn vriend was het eigenlijk gelijk ermee eens om over te stappen :D
Hij is zelfs degene die de hele tijd vraagt wanneer Roxx nou ook eens een kippennek of vleugeltje mag...........
Door Marion
#109366
[quote="roxx russell"]
Mijn vriend was het eigenlijk gelijk ermee eens om over te stappen :D
Hij is zelfs degene die de hele tijd vraagt wanneer Roxx nou ook eens een kippennek of vleugeltje mag...........

[/quote]
Sorr y even off topic; maar wat leuk dat jullie je ook hier aangemeld hebben!! Veel (barf-) plezier! Wat zal Roxx genieten ;)
Door roxx russell
#109446
Sorr y even off topic; maar wat leuk dat jullie je ook hier aangemeld hebben!! Veel (barf-) plezier! Wat zal Roxx genieten ;)
Ja, Roxx vind het heerlijk!!
Krijgt nu iets langer dan 2 weken Duck, en hij is er tevreden mee!Ik ben er over na aan het denken om binnenkort eens zelf samen te gaan stellen, maar ik wil nog even wachten.
Groetjes
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door