Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#994286
Ik hbe de groene dingen eruit gevist en toch gewoon het bakje gegeven. En, ik ontdooi gewoon 1 keer zo'n bakje,...dus ik had het best kunnen missen, maar ik ben een pietlut, en heel nieuwsgierig naar wat ik voer, dus heb erin staan prikken en kijken, haha.

Niks aan de hand, gewoon hartstikke lekker en ze had de volgende dag keurige drollen!! Ze heeft nog een keer zo'n bakje gehad en ik heb helaas wel vaker geleze over "dingetjes" in de smuldier. Gelukkig heeft mijn kleine donder een sterk gestel en veel oefening, want die heeft in haar eerste puppenweken werkelijk alles wat je bedenken kunt geprobeerd te eten. En gezien haar "rijk gevulde ontlasting" is het ondanks mijn efforts om alles af te pakken/ het te voorkomen altijd prima gelukt dingen door te slikken. Nu kan ik er wel om lachen omdat het over, zo niet véél minder is, maar destijds (hahahaha, pup van 5 maand nu), was het echt een drama.

Nu heeft ze net haar eerste portie KIVO gekregen en dat was een groot succes. Even onthouden dat ik niet moet schrikken als ze toch diarree krijgt, want ik snapte haar net terwijl ze prinsesheerlijk een tube handcreme lag te verorberen.... ::) :-\
Door poohbeertje52
#994298
:) ;) zo als ik al eerder zei ik voer smuldier en heb nog niks vreemds of raars erin gevonden maar zal wel goed op blijven letten nu,ze krijgt nu even nog herby waarin in een zak vleesmix 2 dikke vieze torren zaten lijkt mij ook niet dat die daarin horen >:( maar ja kan overal gebeuren
#994349
[quote="poohbeertje52"]
:) ;) ,ze krijgt nu even nog herby waarin in een zak vleesmix 2 dikke vieze torren zaten lijkt mij ook niet dat die daarin horen


[/quote]
zou ik als ik jouw was herby toch even een mailtje sturen, want dat ze op vers staan de honden is prima maar er zijn wel grenzen wat mij betreft en die grens wordt dan bereikt als er bv torren oid in zittten.
Even een mailtje naar hem, zodat ie 'scherp' blijft!
ellen
#994593
ik geef ook smuldier pens compleet en daar zit het ook in of geel ik hou het maar op doperwten en mais ze doet het er verder goed op dus maak me eigenlijk niet zo druk zeker niet na me brokken avonturen hahahaha waar ze nu gelukkig al maanden vanaf is

maar weet iemand eigenlijk hier iets over , ik haal het altijd laat in de middag uit de vriezer voor s'morgens maar kan dat kwaad met omweer of is dit alleen met erwtensoep hahaha ik ben niet blond hoor  ;D
#994603
[quote="connie63"]
ik geef ook smuldier pens compleet en daar zit het ook in of geel ik hou het maar op doperwten en mais ze doet het er verder goed op dus maak me eigenlijk niet zo druk zeker niet na me brokken avonturen hahahaha waar ze nu gelukkig al maanden vanaf is

maar weet iemand eigenlijk hier iets over , ik haal het altijd laat in de middag uit de vriezer voor s'morgens maar
kan dat kwaad met omweer of is dit alleen met erwtensoep hahaha ik ben niet blond hoor  ;D[/quote]

;D ;D ;D dat zei mijn oma ook altijd: zure soep na een onweersbui....
't zal wel iets met 't warme weer voor de onweersbui te maken hebben gehad,
'k ontdooi hier trouwens in de koelkast:
hoeft de koelkast minder hard te werken, en och 't duurt miss iets langer, maar daar kun je rekening mee houden....
#995155
hier ook een paar keer van die korreltjes gevonden,
ik dacht misschien is het wel kogelbiefstuk  ;D
nee geen idee wat het kan zijn,

van die elastiekjes dacht ik dat het misschien iets van pezen zijn ?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door