Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Femke
#7329
Hoi allemaal,

Sinds een paar dagen voeren wij de honden versvlees. Nu even Energique, als ik straks een vriezer heb hopelijk Carnibest. Sunday kreeg in de zomer altijd een high energy brok (ik had van Paul vernomen dat dat niets uithaalt?) Nu heeft Energique een versvlees voor actieve honden. Als nu blijkt dat Sunday nog steeds mager blijft op versvlees, heeft het dan zin om dat vlees voor actieve honden te gaan voeren?
En zo niet, tot welke maximale hoeveelheid vlees mag ik hem op een dag voeren (hij krijgt nu iets meer dan 500 gram, is op zijn best bij 22 kilo.)
Ik weet dus niet of hij mager blijft op Energique maar stel mijn vraag alvast voor het geval dat.....

Het versvlees bevalt overigens prima, Heidi heeft al haar bezwaren laten varen, nu ze de nadelen van brokken kent. Liever wil ze de rest van de brokken niet meer opmaken dus waarschijnlijk gaan ze naar het asiel.... Bij de dsz gaven ze toe dat brokken rotzooi zijn maar ze verkopen het omdat er zoveel vraag naar is (......) It´s all about the money   >:( :-/ :'(


Groeten Femke, Heidi & de honden
Laatst gewijzigd door Femke op zo 29 jun 2003, 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ink
#7330
Hoi!
Ik weet niet of je na een paar dagen al 'resultaat' kan/mag verwachten. In de versie voor actieve honden zitten meer koolhydraten. Zie de andere discussies hierover. Is toch een stuk duurder? Probeer eerst eens 6 ons van deze variant. Of 7. Gewoon een beetje kijken wat er gebeurt. Leuk dat Heidi ook 'om' is. Maakt het vaak allemaal een stuk eenvoudiger.
Door Femke
#7331
Nee ik had ook nog geen resultaat verwacht (behalve dan dat Sunday voor het eerst niet meer met lange tanden eet). En hij is nu nog goed op gewicht en zal het goed in de gaten houden, als hij wat afvalt dan ga ik het wat meer voeren.


Ik zal de andere discussie hierover even opzoeken.

Groetjes,

Femke
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door