Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door nathalietjuh
#986821
Bowie (gec. reu, 13,5 jaar) staat nu sinds ruim een maand op KVV. Ik wissel veel af met smuldier, carnibest en KIVO. Ook heb ik rodi burgers liggen, maar die pak ik alleen maar als "nood"(vergeten te ontdooien oid.)
Met de andere drie honden heb ik flink wat gemerkt qua ontgiftigen (krijgen 2 a 3 dagen KVV en de rest farmfood), maar bij Bowie helemaal niks. Zijn vacht is al een stuk beter en hij is levendiger! :)
Zou hij gewoon niet gaan ontgiftigen ofzo? Ik vroeg het me zomaar af eigenlijk..  ;)
Door Lizzy
#987200
[quote="nathalietjuh"]
Bowie (gec. reu, 13,5 jaar) staat nu sinds ruim een maand op KVV. Ik wissel veel af met smuldier, carnibest en KIVO. Ook heb ik rodi burgers liggen, maar die pak ik alleen maar als "nood"(vergeten te ontdooien oid.)
Met de andere drie honden heb ik flink wat gemerkt qua ontgiftigen (krijgen 2 a 3 dagen KVV en de rest farmfood), maar bij Bowie helemaal niks. Zijn vacht is al een stuk beter en hij is levendiger! :)
Zou hij gewoon niet gaan ontgiftigen ofzo? Ik vroeg het me zomaar af eigenlijk..  ;)
[/quote]

Nee, niet per definitie. Maar van een hond van bijna 14 jaar oud die zijn hele leven brokken heeft gegeten: zou ik juist wel wat verschijnselen verwachten. Ik denk dat je niet geheel uit kunt sluiten dat dat nog wel komt. Misschien duurt het langer voordat het 'los komt'. In ieder geval hangt het van het individu af, het gestel maar ook wat de hond eerder gegeten heeft en of hij veel of geen medicijnen in zijn/haar leven heeft gehad.
Door nathalietjuh
#987499
Medicijnen heeft hij (gelukkig) bijna niet gehad. Brokken wel, en in de eerste vier jaar van zijn leven Pedigree en Bonzo (Bij een andere eigenaar, hij komt uit het asiel).. We wachten nog maar even af dan...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door