Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door *Lia*
#103647
Ja Balupa ik heb een kong maar hij is niet gretig genoeg om daar moeite voor te doen.De andere pup die ik nog moet verkopen is eigenlijk weer TE...................Die steekt zijn kop in' t bakkie en leeg is het.Alsof hij NOOOOOOOOOOIT iets krijgt.Altijd honger.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#103653
[quote="balupa"]
He wat lastig ::) weet de fokker dat jij dit probleem hebt.

[/quote]



Ja, die heeft net nog gebeld hoe het ging.Dat moet ie leren.Ja dat begrijp ik ook wel.Maar toch is dat lastig want je gaat toch denken: zou hij het niet lekker vinden of lust hij het niet.Maar ik blijft gewoon doorgaan. ;D :D
Door Janet
#103657
Waarom blijf je niet gewoon even bij je pup vandaan als ie eet? Zo leer je 'm ongewenst gedrag aan (niet eten = aandacht). Eten neerzetten, wegwezen en na een half uur is hij de eerste weer.
Door audier
#103685
Hallo allemaal,

ja jullie zullen me wel voor gek verklaren maar wij hebben een bordeauxdogpup(nu 7 maanden) en die staan niet echt bekend als beste eters dus wij duwen het er gewoon in. Als we dat niet doen wordt ie een gratenpakhuis dus vandaar. Als je er eenmaal aan gewend bent weet je ook niet beter.

Groetjes, Karin
Door Marion
#103696
[quote="audier"]
Hallo allemaal,

ja jullie zullen me wel voor gek verklaren maar wij hebben een bordeauxdogpup(nu 7 maanden) en die staan niet echt bekend als beste eters dus wij duwen het er gewoon in. Als we dat niet doen wordt ie een gratenpakhuis dus vandaar. Als je er eenmaal aan gewend bent weet je ook niet beter.

Groetjes, Karin

[/quote]
:-X als mijn ouders dat vroeger bij mij hadden gedaan had ik het daarna ook verder vertikt om te eten. Ik wil niet zeggen dat ik een hond ben ;D maar toch :-\
Door audier
#103736
Marion,

Ik neem aan dat jij tot een jaar of 2 ook niet zelf uitgemaakt hebt wat je at en dat je gewoon je flesjes melk moest drinken om groot te worden. Waarschijnlijk heeft jouw moeder (net als mijn moeder) je daarna ook heel vaak vertelt dat je je bordje leeg moest eten. Dat is bij onze hond dus ook het geval. Als hij volgroeit is moet ie zelf weten als ie een dag niet eet, dat is met onze volwassen honden ook wel eens het geval. Ik ben met hun ook zo van: eet je niet? dan maar niet. Maar met een pup vind ik het wel iets anders. Zeker als het slechte eters zijn. Maar dat is mijn persoonlijke mening hoor. Iedereen doet het anders natuurlijk.

Groetjes, Karin
Door Lind@
#103750
Maar een pup hongert zichzelf toch niet uit lijkt mij? Of heb ik dat verkeerd? Als ze honger hebben eten ze heus wel, toch?
Zou er niet iets anders zijn waardoor 'ie niet eet?
Stress ofzo??
Ik verzin ook maar wat hoor ;)
Door alies2
#103781
Dat weet ik nog zo net niet. Ik heb een trainster gehad die haar hond (barzoi) op commando liet eten (clicker) want die at dus ook niet.
Door ~anna~
#103783
Ik ken dit probleem alleen bij hele kleine rassen.
Mischien zijn er meer pups uit dit nest met dit (probleem) was de pup in het nest dan ook al zo met eten?
Of de pup voelt zich gewoon niet lekker.
Door Janet
#103850
Kali heeft ook wel een periode gehad hoor. Maar dat was een beetje dubbel, want enerzijds wilde ze haar eten niet, anderzijds liep ze altijd warm voor mijn eten >:(.

Bleek achteraf dat ze het eten gewoon niet lekker vond, dus ander voer en probleem opgelost.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#104315
Het eten gaat de goeie kant uit.Hij gaat iets gretiger eten.Ik blij. Hij eet volgens mij liever van de grond als uit een bakje. Gekke pup. ::)
Door 202spots
#104437
[quote="Unique"]
Het eten gaat de goeie kant uit.Hij gaat iets gretiger eten.Ik blij. Hij eet volgens mij liever van de grond als uit een bakje. Gekke pup. ::)
[/quote]
Wat voor 'n bak heeft hij ???
Misschien 'n ander model,of ander matriaal?
als je nu roestvrij staal heb,probeer dan stene bak (of andersom) misschien groter,kleiner,lagere rand of ander model, of probeer of hij WEL van 'n plat bord wil eten...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door