Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Nitus
#984910
Het kan idd zijn dat jouw hond extra groentes nodig heeft, maar het kan ook zijn dat Carnibest te vet is voor jouw hond. Ik zou het eens een tijdje uitproberen op alleen AHV (wel de complete versie), kijken wat er dan gebeurt.
Door schnueggerli
#985248
[quote="tiny"]
Ik denk niet dat als hij groentes gaat eten dat het minder wordt. Gras eten doen ze hier ook en ze zitten helemaal op barf.
Misschien moet je hem van de Carnibest af halen daar kan hij best misselijk van zijn. Tenslotte, als je niet barft weet je ook niet wat je hond binnen krijgt. ;)
[/quote]
Dit snap ik niet helemaal :van de carnibest af?? en wat dan ?brokken?
Ik kan,mag en wil niet barfen ten eerste is Enrico al bijna twee keer gestikt in een stuk vlees(dit had ik langzaam op gebouwd van klein stukje naar een groter stuk)
Mijn man ziet barf al helemaal niet zitten...
Ik wil hem wel heel graag op vers houden,minder ontlasting,schonerer tanden, daarom vraag ik hier tips! :(
Door mcSnurk
#985252
gewoon een ander merk kvv proberen, energique of bandit of duck of smuldier..........
Misschien valt de carnibest gewoon niet goed :-\
Laatst gewijzigd door mcSnurk op ma 16 jun 2008, 08:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Eliasnarda
#985262
Hier krijgen ze ook Carnibest en gedeeltelijk Barf maar soms heb ik ook 2 koeien heb ook de Sanafor gebruikt maar
kan nou niet zeggen dat dat echt geholpen heeft dus daar ben ik na een half jaar mee gestopt.
Door Henk en Donja
#985447
[quote="schnueggerli"]
gisteren en vandaag  alleen pens gegeven van ahv en het lijkt vandaag een stuk minder erg.
dus zou het kunnen dat hij naast(bij) het carnibest ook groentes moet???
zeewier?
of zouden jullie andere groenten doen?

hij krijgt nu carnibest aktief en naturel door elkaar(om en om)
bedankt voor de tips en adviesen!


[/quote]

Kijk naar je hond en voer waar je het idee van hebt dat het goed spul is, klinkt zweverig, maar werkt prima bij ons in ieder geval.

Ik ben zelf niet zo voor dingen door elkaar doen, veel eerder voer ik gewoon 1x per dag hetzelfde op een vast tijdstip en snoep dan tussen de middag een komkommertje of appeltje met Donja samen ofzoiets. Zeker als je iets 'nieuws' intoduceerd helpt het als je hond ziet dat je het zelf ook eet, tenminste bij Donja. Ze is dan ook wel echt een BOEREN foxje wat dat betreft......
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door