Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door margreet
#7264
Hoi Ine

Ik heb gebeld maar marian heeft geen plek over dus jammer genoeg gaat dat niet door.
We hebben besloten om toch maar heen en weer naar Hoogvliet te rijden.
Paul ik zal ze allebei wat meer gaan voeren en dus ook fytomix kopen naast de gewone bibi bedankt voor de reacties en we komen de vakantie wel door denk ik

Groetjes Margreet

Nog even een heel andere vraag ik heb me in het begin verkeerd aangemeld op deze site en daarom staat mijn eigen naam niet in beeld, maar Lana, kan ik dat nog wijzigen ik vind het eigenlijk een beetje raar staan, net of ik anoniem wil blijven.
Door ine
#7265
margreet, stuur je vraag even naar peter, adres zie je elke keer boven door het beeld lopen, op de beginsite!!
heel fijne vakantie daar op de meeuw!!
lekker wandelen langs het brielse meer en over de wallen!! ben jaloers op je!! ;D ;D
je kunt ook heerlijk door de bernisse wandelen, maar dan moet je eerst met de auto. vooral richting zuidland, bij de buishoek, vlietbrug en 'z landshoeve!
Door margreet
#7266
Ine ik zal aan je denken hoor als ik door den briel wandel, tot na de vakantie dan spreken wij elkaar wel weer op deze site. :-* :-* :-* 8) 8) 8)

Groetjes Margreet
Door ine
#7267
;D ;D wie weet sta ik wel ineens voor je caravan!! (met 2 kilo bibi) ;D ;D ;D
geniet ervan meid, het is er gewoon erg leuk en wandelen kun je er lekker met de honden!!
als je mensen met blonde en zwarte labjes tegen komt, of met new foundlanders, dan zijn dat vast kennissen van mij!! ;D ;D ;D
Door margreet
#7268
Je bent van harte welkom hoor Ine de koffie is zo gezet we staan aan de buitenrand en kijken dus zo op de wallen en de toren, als je het niet vindt vraag je maar naar die twee goldens en iedereen weet het te vinden.
Naast ons op de camping staat een stel met een newfoundlander maar die komen niet uit den briel en toch kent ze iedereen die langs komt lopen en fietsen. De fokster van haar hond woont geloof ik wel in den briel.

;D ;D ;D
Door ine
#7269
kan kloppen, van de mosa flue of zoiets!! weet alleen zijn voornaam! ;D ;D
Door diana
#7270
ik denk trouwens ook dat de redenering wanneer je een hond veel te weinig eten geeft ze dan helemaal niet afvallen niet op gaat hoor.
het beest verrekt van de honger kan niet anders.
of hij vult zijn hongergevoel op met het drinken van water.
dat probleem had mijn reu merkte ze in het asiel.
ik dacht in het begin toen we hem net hadden dat hij erg rustig, beetje slome duikelaar was...
maar hij was gewoon ondervoed.
nu 7 kilo verder is hij een energieke dondersteen.
die dus niet genoeg heeft met zijn 36 kilo aan 1 pond maar 750gr krijgt.
durf nu pas na ruim een jaar vers te voeren met mijn ogen te voeren hoor.
was eerder gefixeert op tabelletjes.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door