Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door ine
#102519
Had vandaag uit nood pakken rodi voor de honden! :-[
Allemaal dezelfde smaak! Het ene pak had grijze hamburgers, het andere mooie rode! Heel leuk zat er ook in elke hamburger wel een doperwt of 2! ::)
Maar goed, geen verklaring voor dit geval! :-\
Laatst gewijzigd door ine op vr 28 mei 2004, 00:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Truus
#102525
[quote="Paul_Barte"]
Karton ??? ??? ;D ;D (geintje)
[/quote]

Aan jou heb ik HELEMAAL niks :P
Door tieneke
#102528
[quote="Ine"]
Had vandaag uit nood pakken rodi voor de honden! :-[
Allemaal dezelfde smaak! Het ene pak had grijze hamburgers, het andere mooie rode! Heel leuk zat er ook in elke khamburger wel een doperwt of 2! ::)
Maar goed, geen verklaring voor dit geval! :-\
[/quote]
En ook nog wat mais misschien? ;D ;D
Door 202spots
#102558
[quote="Truus"]
Allemaal bedankt voor het meedenken en speciale dank aan Paul :-* ;D
[/quote]
Ik denk dat ie die rooie karton bedoeld Truus :-\
Door Jolly
#102606
[quote="Ine"]
Had vandaag uit nood pakken rodi voor de honden! :-[
Allemaal dezelfde smaak! Het ene pak had grijze hamburgers, het andere mooie rode! Heel leuk zat er ook in elke hamburger wel een doperwt of 2! ::)
Maar goed, geen verklaring voor dit geval! :-\
[/quote]

was de datum ook nog hetzelfde of was de een al ouder dan de ander?
Door ine
#102615
De datum was van alle verpakkingen hetzelfde! Dat was het eerste, waar ik naar keek! Ik krijg het idee, dat de donkere pakken gedeeltelijk ontdooid zijn geweest!
Door Jolly
#102650
hum gek hoor, zou idd kunnen dat het dat ontdooid is geweest tijdens het vervoer van de ene vriezer naar de winkel en dan weer in de vriezers daar. Al zou je wel denekn dat ze zulke pakket toch wel met een grote koel/vries auto moetn bezorgen :-\
Door avalon
#102661
Ik heb in de vakantie ook een beetje rodi gekocht en carnibest van Jeanne. Van rodi hebben ze wel erg veel nodig als ik zo de verpakking lees. hond van 15 kg 5 schijven per dag. Er zitten in zo'n hamburger idd 2 hele doperwten ;D. Ik heb 3 smaken gekocht die alle 3 een andere kleur hadden. lam en rijst, rund en rijst en nog een. De verschillende rodi's hebben verschillende kleuren. Het rood van de rodi is anders dan het rood van de carnibest. carnibest ruikt dan ook beter dan rodi. Van rodi gaan mijn honden winden laten. En poepen grote hopen. Angie die eerst niet dol op bibi en carnibest was, at de carnibest van Jeanne met veel smaak op. Avalon kreeg zelfs een grauw. (Bessy mocht wel mee eten van haar, lief he?). Vanavond krijgen ze weer energique, daar zijn ze ook nog steeds razend op. Ach ja wat maakt de kleur uit? Mijn honden niets hoor ;D. Rode drollen rollen lekker volgens Avalon en licht bruine drollen zijn niet te versmaden volgens Avalon. Zelf heeft ze nu zwarte drollen, daar is Angie dan weer wild op en een vers plasje van Avalon toe :-X
Door casangio
#102684
[quote="Truus"]
Hoe kan het toch, dat het versvlees van Energique zo grijs ziet en b.v. Rodi zo rood?Volgens mij ziet Carnibest er ook beter uit.Je zou zeggen..vlees is vlees.
Andere merken heb ik nog nooit geprobeert maar het oog wil ook wat toch?
Waar ligt dit nou aan?
[/quote]

Vroeger gaf ik ze wel eens Duck. Over grijs gesproken en soms als het ontdooit was zaten er witte randen aan bah..bah.. Toen ik dat zag ben ik overgegaan op Rodi. Ik praat hier wel over de lam en rijst van de twee merken. Bij Rodi zie je niet eens rijst zitten het is allemaal mooi lamsvlees wat je ziet. Maar mijn voorkeur gaat nu toch uit naar vers lamsvlees van de islamiet.
Door ~anna~
#102689
Nou dat heb ik met Duck nog nooit meegemaakt wel met Energique.Van die uitgedroogde randjes maar dat was bij de kleine doosjes die zijn ook niet luchtdicht verpakt bij de kennel verpakkingen had ik het niet.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door