Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#976464
[quote="Gijpie"]
Dus zolang er geen problemen waren moesten we ons geen zorgen maken en lekker vers blijven geven.

Erik
[/quote]

En dat is dus ook gelijk mijn ervaring (en wat ik hoor van anderen) over dierenartsen. Zolang jouw hond er goed uitziet en gezond is, zijn ze pro-vers. Waar o wee, als jouw hond iets gaat mankeren. Dat krijgt direct het voer de schuld  :-\
Gebruikersavatar
Door Nitus
#976535
[quote="Rovanna"]
En dat is dus ook gelijk mijn ervaring (en wat ik hoor van anderen) over dierenartsen. Zolang jouw hond er goed uitziet en gezond is, zijn ze pro-vers. Waar o wee, als jouw hond iets gaat mankeren. Dat krijgt direct het voer de schuld  :-\
[/quote]

Ja, dat klop helaas! >:( Toen Fedor zijn poot gebroken had kon de DA aan de hand van de foto vaststellen dat zijn botten niet in orde waren, kalkgebrek door slechte voeding was zijn conclusie ???. Je schrikt dan toch wel een beetje en gaat, ondanks dat je weet dat jouw hond de beste voeding die je maar kunt denken heeft gehad, toch wel eventjes een beetje twijfelen hoor :-[.
Bleek bij de tweede lijn dat die jodocus geen goede foto's had genomen, met de botten van Fedor was, behalve die breuk, niks mis. 8)
Door Beppie1
#978941
Toen wij bij onze DA aangaven minimaal vers te willen voeren kregen we meteen een boekwerk mee over hoe goed het royale konijn wel niet gebalanceerd was, welke stoffen een pup wel niet miste en wat we de hond tekort deden.... Dit was hoe het moest, maar mondeling werd erbij gemeld dat hij de mooiste honden had gezien, de beste vachten, en dat dan wel bij versgevoerde of barfende honden. En als ik iig maar lette op de fosfor en calcium verhouding(dat dit 2 keer de hoeveelheid moest zijn dan voor een volwassen hond) er niets mis was....
Beter toch, gewoon vers dus ;D
#992804
Met Jake ook: da: zóóóó, die ziet er goed uit!!
En op puppycursus: wat een stevig ventje!!
Jaja, stevige botten en sterke spieren, mevrouwtje!! 8)
Jake krijgt een deels kvv en voor het leeuwedeel barft hij.
Door poohbeertje52
#992855
;) :) ik heb toevallig contact met dierenarts in opleiding zit in haar laatste jaar die adviseerde mij juist misty op kvv te zetten zij zegt juist vroeger ate de honden ook vlees uit de natuur dus waarom zou dat nu niet lukken zelf geeft ze wel brokken maar daar naast ook 2 dagen kvv ;) ;)
Door tieneke
#993034
[quote="poohbeertje52"]
;D ;) kleine tinus is grote tinus geworden ;D ;D ;D ;D ;D :P


[/quote]
Net als jouw hondje straks  ;)
Tinus was ook een laatbloeier die rustig de hoogte inging...moet je hem nu zien met ook nog de breedte erbij  :P
Door flin
#993559
'k krijg de indruk dat elke DA zowiezo , per defenitie enthausiast is...

  ...stel je voor zeg...;
'ze' komen niet meer terug?..... 'want we gaven geen complimentjes? '
(we noemen dat opportunistisch...) 8) 8)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door