Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Jolly
#102251
[quote="balupa"]
Jolly ik sprak van de week nog iemand van het verkoopunt waar jij koopt en hij vertelde dat de fyto in de zomer beter is dan de fyto in de winter vanwege de bix die de dieren in de winter krijgen.
Kan mij wel wat bij voorstellen maar degene die fyto geven doen dat toch meetal het hele jaar?
[/quote]

Nou dat hoop ik niet, want dan zijn ze toch niet echt slim bezig. Ik deed dat eerst ook, maar werd op mijn vingers getikt daarvoor, je houd dan best wat voedingstoffen achter als je het te lang gebruikt. Als je het bijv 1 keer in de week een dag doet, dan niet, maar je moet niet het heel jaar door de helft fyto en de helft kvv geven.
Ik heb wel een voorraadje Fyto maar ik gebruik het alleen als Chasey erg bollie bollie aan het worden is en ook als ik oudere honden in de vakantie krijg die normaal alleen brokken eten en bij mij ineens BB. Zo kunnen de darmen wat beter wennen.

Ja idd in de zomer is het echt van gras en kruiden en in de wineter tja dan lopen ze niet op weilanden he, dus dan wordt er bix bijgevoerd. Meestal is Fyto dan ook niet echt te krijgen in de winter of maar heel beperkt.

Barfplaats wordt gesponsord door