Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Hilmo
#983376
Wat vreemd dat zo'n winkel zo uitgesproken ertegen kan zijn zeg.
Toen ik gisteren voor het eerst energique ging halen, kwam bij mij meteen het verhaal los van de jeuk enzo bij onze hond. Hij was gelukkig wel te spreken over het voedsel. Ook gaf hij nog andere opties, dat waren dan wel brokken (Pro Plan, en canex ofzoiets), nou ja, ik ben geen brokkenhater, want ze krijgt nog steeds een beetje brokjes. Ik vind het fijn dat hij mee dacht aan verdere opties, voor als het eventueel niet werkt. Maar over dit spul was hij zeker ook enthousiast en hij gaf nog de tip om het de eerste twee keren wat te koken (snapte niet wat hij daarmee bedoelde, want dan valt het uit elkaar, ik heb er maar wat kokend water overheen gegoten).
Ik had er een heel goed gevoel bij, toen ik het had gekocht bij hun.
Door vagebond
#985009
Ik hoop dat hier ook een ommekeer komt, de eigenaar van de boerenbond hier zag het echt niet zitten dat versvoer. Nee brokken was het helemaal! Tja, hij heeft ook wel een voorraad van hier tot Tokio in die zaak van hem. Toch als ik m weer zie, want ik kom regelmatig daar voor andere dingen, ga ik gewoon vragen of ie al een diepvriezer heeft staan. Dan kan ik tenminste wat trimklantjes naar hem doorsturen, die gaan nu steeds de diepvries van de C1000 plunderen, haha. Ooit eens een klant met een jonge westie naar een dsz gestuurd voor versvlees, ze kreeg een zak met versvleesbrokken aangesmeerd?????? Het is toch niet te geloven.
Door Barbara78
#985139
[quote="dinnee"]"Daar beginnen we niet aan! Brok is veel beter, daar zit teminste alles in. In de diepvries is het toch 80% water."[/quote]

Beetje flauw misschien, maar het eerste wat in me opkwam was een reactie in de trant van: "nou mevrouwtje, dan zullen we ook maar geen groente meer eten he? Want daar zit maar liefst 90% water in!"

Let wel op dat niet alle Rodi en Smuldier (ook zo'n merk) varianten compleet zijn. Sommige moeten nog aangevuld worden, dus altijd ff goed op de verpakking kijken. Staat er gewoon op of het compleet is. Staat dat er niet op, dan is het niet compleet.

[quote="Deesje"]
bij mijn ouders in limburg zit net een zaak die heel positief tegenover kvv staat.. hun assortiment wordt steeds uitgebreider en de varianten die ze niet standaard hebben bestellen ze zo voor je bij.. vind k echt klasse!
[/quote]

He welke winkel is dat? Ik woon nl ook in Limboland.
Gebruikersavatar
Door nova
#986133
Dan bestaan er ook nog eigenaren van dierenwinkels, die heel erg voor vers zijn, dat ook verkopen(CB), en er absoluut zeker van zijn dat geen enkele hond allergisch kan zijn voor een vleessoort.
Elke hond moest het volgens hem, per defenitie, goed doen op  maakt niet uit wat voor vlees.
Verder niet voor rede vatbaar, dat er ook uitzonderingen zijn  geloofde hij niet aan.
ben de discussie maar gestaakt, leek me verstandiger. ga ook niet meer terug daar >:(
Gr
Door Barbara78
#986180
[quote="nova"]
Dan bestaan er ook nog eigenaren van dierenwinkels, die heel erg voor vers zijn, dat ook verkopen(CB), en er absoluut zeker van zijn dat geen enkele hond allergisch kan zijn voor een vleessoort.
Elke hond moest het volgens hem, per defenitie, goed doen op  maakt niet uit wat voor vlees.
Verder niet voor rede vatbaar, dat er ook uitzonderingen zijn  geloofde hij niet aan.
ben de discussie maar gestaakt, leek me verstandiger. ga ook niet meer terug daar >:(
Gr

[/quote]

Hahaha... zo val je van het ene uiterste in het andere....  Tja en kwa allergieën kun je het zo gek niet bedenken of het bestaat. De twee gekste die ik heb gehoord waren een golden retriever die allergisch was voor zijn eigen vacht (werd dus noodgedwongen geschoren 't arme beestje) en mensen die allergisch zijn voor water (gelukkig heeeeeel zeldzaam).  ;D
Door pacoruiz
#986183
hoi,jumbo verkoopt veel soorten smuldier,er zit helaas graan in dus niet bestemd voor Paco maar misschien wel voor iemand anders    groetjes Sylvia ;D
Door mcSnurk
#986191
[quote="Barbara78"]

He welke winkel is dat? Ik woon nl ook in Limboland.


[/quote]

mijn favoriete hondenspeelgoeddierenwinkel verkoopt sinds een tijdje ook Carnibest. Bevelen kvv erg aan. Is in Sittard. En voor nog zuidelijker, in Kerkrade bij een dierenwinkel, ben er zelf niet geweest, alleen telefonisch contact gehad, maar die hebben veel soorten, willen ook alles voor je bestellen, zelfs via de telefoon, ook Bandit. Dat is hier slecht te krijgen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door