Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Welk kvv vind jij het beste?

AHV
3
1%
Bandit
5
2%
Bibi
16
8%
Carnibest
64
30%
Duck
9
4%
Energique
8
4%
Rodi
5
2%
Smuldier
28
13%
Ander, namelijk...
72
34%
Door andmar
#1003016
Onze Joy krijgt al vanaf dat ze een maand of 4 was de BiBi natuurmix, heb ook verschillende andere merken geprobeerd maar BiBi eet ze het liefste.
Sommige soorten vond ik er zelf niet al te smakelijk uitzien, sommige zijn grijs van kleur en andere hard roze.
Ze doet het er fantastisch op, mooie glanzende vacht, schone ogen en oren en in top conditie.
groet andmar
Door Helma
#1014977
De energique was, dus heb ik een paar rollen carnibest gekocht om te proberen.
Chester vindt dit veel lekkerder dan energique.
Hij moet er ook wat meer voor doen, omdat Carnibest veel grover is.
Dus namens mijn hond, stem ik voor Carnibest.

Groetjes van Helma.
Door Thespikette
#1019675
Voor de afwisseling voer ik verschillende merken (Rodi, Energique en Duck) en Banjer vind ze allemaal lekker. Omdat ik zelf Duck er nogal ''granerig'' uit vind zien, wil ik dat er uitgooien en omschakelen naar Carnibest. Ook ik stem dus ''anders''.
Door Beppie1
#1019811
Ik heb anders gestemd
Hier afwisslend CB en smuldier, en aanvullen met klein barf.

energique en duck gehad, maar daar zit mij te veel graan in, waardoor het een soort prut wordt
en ook de restanten(poep) ziet er niet van uit!!!

Dus 'anders'.......
Door Ziviaantje
#1020414
Ik heb altijd grotendeels Bibi gevoerd. Beviel altijd erg goed, vooral omdat mijn oudste nogal een muts met eten is en dit er meestal wel goed in gaat. Nu ik 2 honden heb ben ik een beetje rond gaan kijken en heb al Kivo geprobeerd en heb ruim een week geleden bij Lotgering KVV ingeslagen. Dat gaat redelijk goed, alleen Indy eet het niet altijd meteen op. Ook geef ik de niet complete Herbymixen. Ik wissel gewoon wat af, lijkt me het beste.
Door Borke
#1043077
Met de honden Barfen we al jaren, maar met Carnibest had ik zowel met Borke als met de katten prima resultaten, er zijn veel smaken in en het is erg goed verkrijgbaar en dat vind ik ook belangrijk. De katten eten nog steeds Carnibest.
Inmiddels wil ik wellicht naar Bandit overstappen - als de katten het lusten - omdat daar wel een nierdieet voor katten van beschikbaar is.

Met BIBI had ik met Borke ook goede resultaten, met de katten helaas niet omdat er een allergisch bleek voor rund.

Prins vond ik niet zo'n succes en werd door de katten minder enthousiast gegeten, Borke at het wel goed, maar ik vond het erg duur en slecht verkrijgbaar en met een erg onhandige verpakking.
Door Cavaliers uit Drenthe
#1044162
Ik heb Energique gestemd,niet dat ik kwa uiterlijk er erg gezond vind uitzien,maar mijn honden doen het daar altijd goed op.Bij andere merken is dit nog wel eens wisselend.Wij voeren niet alleen Energique,maar ook CB,Smuldier,Rodi,gewoon waar we makkelijk aan kunnen komen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door