Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Welk kvv vind jij het beste?

AHV
3
1%
Bandit
5
2%
Bibi
16
8%
Carnibest
64
30%
Duck
9
4%
Energique
8
4%
Rodi
5
2%
Smuldier
28
13%
Ander, namelijk...
72
34%
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#952081
Ik draai al heel wat jaartjes mee op Barfplaats :P en zie regelmatig de vraag voorbijkomen: "Wat is het beste kvv?"
Ook aan Canis Naturalis wordt deze vraag vaak gesteld. Daarom ben ik benieuwd wat BP'ers het beste kvv vinden en schroom niet jouw antwoord toe te lichten maar anoniem stemmen mag natuurlijk ook altijd.

BARF'ers mogen uiteraard ook stemmen ;D

De genoemde merken staan in alfabetische volgorde om niet de indruk te wekken dat ik ook maar ergens aandelen in heb ...
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#952100
ik heb anders gestemd omdat ik er niet eentje 'de beste' vindt.
ik geef afwisselend als we niet barfen, carnibest, smuldier, kivo
ellen
Door evenstar
#952153
Ik heb ook anders gestemd omdat ik meerdere merken voer waar ik tevreden over ben naast de 4 á 5 dagen dat ik zelf samenstel.
in een ander topic werd geloof ik gezegd dat een bepaald merk het beste is maar ik vind zelf dat je wel de prijs/kwaliteit in verhouding moet zien.
Persoonlijk zou ik graag de verhouding bot-orgaan-spiervlees in % wel eens willen zien van alle kvv maar daarmee komt geen een fabrikant mee.
Ik ga er dan ook van uit dat het aandeel spiervlees minimaal is in kvv en los dit op door zelf samentestellen
Door W&dy
#952225
ik heb op anders dit omdat ook hier meerdere soorten gegeven worden en niet 1.
en ze doen het op allemaal prima
Door roefus
#952257
Zou niet kunnen kiezen, want ik weet niet wat erin zit.
Dus niet gestemd.  ;)
Laatst gewijzigd door roefus op do 17 apr 2008, 09:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Door *wendy*
#952284
Anders............Bibi, CB, Haaks Barf, Bandit en Energique bevallen goed.
Smuldier zo voor 1 dagje, na meerdere dagen krijgen mijn honden problemen.
Dibo compleet is leuk zo voor een weekje of af en toe een dag. Vind het te droog en er lijken behoorlijk wat granen in te zitten.
Duck valt echt af voor mij. Vind het zelf echt naar natte rotte haver ruiken en mijn honden weigeren echt na 1 week te eten.
AHV vind ik zelf ook voor af en toe een dagje iets, niet voor iedere dag

Merken die ik niet genoemd heb heb ik nooit geprobeerd.
Door arja
#952488
Ik heb ook anders gestemd, ook omdat ik afwissel, Kivo, Bibi, Herby, Smuldier en soms Haaksbarf, en dan nog wat barf, kipennekjes, kipkarkas/rug. Ik vind Kivo qua prijs/kwaliteit het beste. ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door