Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door strid
#948026
goedemiddag, ik heb een vraagje.
mijn hond zou ik graag nog wat aktiever zien. zij is wat sloom en ik vermoed dat het met haar loopsheid in januari/febuari te maken heeft. bovendien is ze recentelijk gecastreerd.ik voer sinds paar weken carnibest natuurvoer  en ik wil graag weten of carnibest aktief op dit moment niet beter voor haar is.
graag hoor ik
 
Gebruikersavatar
Door Angelique
#948039
De Aktief is calorierijker, maar je hond zal er out of the blue niet aktiever van worden.  Ik gok maar zo dat jouw hond in een schijnzwangerschap vasthangt en daar zul je haar toch gewoon zelf uit moeten halen door haar afleiding te geven.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#948059
van voeding zoals carnibest aktief of andere kvv waar aktief bij staat, daar wordt je hond niet aktief van.
Het is calorierijke voeding voor aktieve honden.
ellen
Door Anneke en Petal
#951222
Als je hond pas gesteriliseerd is zou ik heel goed uitkijken met meer calorierijke voeding. Ze hebben dan nl aanleg om dik te worden. Zeker de eerste 3 maanden heel goed uitkijken en zelfs minder voer geven.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#951225
als je hond 'geholpen' is, en je zorgt dat ze gewoon dezelfde hoeveelheid beweging krijgt en uit kijkt met wat je haar voorzet, je je geen zorgen hoeft te maken dat ze gaat uitzetten.
Gewoon haar niet laten inkakken.
ellen
Door Femke
#951529
voer je alleen natuurvoer? Misschien kan je voor de leut wat andere smaakjes erbij gaan voeren (zodat je ook wat andere diersoorten voert dan alleen rund en rund en kip en kip  ;))
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door