Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door pallas
#941028
[quote="roksefloks"]
Neeeee, wij wonen in het "oude centrum". :D
[/quote]

Als we over een poosje weer eens een weekend er zijn, dan neem ik ff contact met je op!
Kunnen we elkaar "live" zien :)
Door dgijssel
#944369
Zo,even een update,we gebruiken nu 9 dagen het vlees uit Abcoude,en zijn superenthousiast! De honden doen het er erg goed op,de vacht voelt nu al anders,zachter,soepeler,en ruikt naar schaap! Hahahahaa..maar geen vervelende lucht vind ik hoor,heb nu ipv kalfjes,schapen in huis! De ontlasting is een of soms 2 x per dag,maar dan ter grote van een teckelpoepje{kunnen we daar al aan wennen,want over 3 weken komt Jikke bij ons wonen}Een enorm verschil met de 4 enorme vlaaien die ze normaal met brokken produceerden.En..ze genieten echt van het eten.Het was even zoeken naar de juiste hoeveelheid,maar dat gaat snel,ze krijgen nu 1250 gram en 1000 gram per dag,Ik voeg er groent ,fruit,en 2 x per week vis aan toe..baal ervan dat we dit niet eerder hebben gedaan!! ook de pup zullen we opvoeden met vlees,moet me daar nog wel even in gaan verdiepen...
#944484
Ook hier is vanavond het totaalvoer aangekomen. Niet veel omdat ik het uit wilde proberen maar het is een absoluut succes, zelfs bij m,n ene tettelet hier gaat het er goed in.
Prettige verpakking ook, in pondrollen dus stapelt prima in m,n vriezer.
Enne..... aardige enthousiaste leverancier met aantrekkelijke ''bijrijder'' ,n loei van ,n hond :D
Naast Herby is dit (lotgering dus)  beslist voor herhaling vatbaar!
Door Hetty_
#945453
[quote="Lizzy"]
Hoe heet het voer? Hebben ze geen website? Wat zit er in, in het voer?
[/quote]
Ik heb het bij ze nagevraagd en de volgende gegevens van ze gekregen:

Siervlees:      58%,  waarvan bindende eiwitten 20% en gelerende eiwetten 80% / bindend 12% en gelerend 46%.
Bot:            2%
Orgaanvlees: 20%,  waarvan rund 50% en lam 50%, / rund 10% en lam 10%.
Vet:            19%,  waarvan rund 30% en lam 70% / rund 5,7% en lam 13,3%.

Ik ben nog maar een beginner, maar kloppen deze percentages wel voor volledig voer?
Door Lizzy
#945564
[quote="Hetty 1"]
Ik heb het bij ze nagevraagd en de volgende gegevens van ze gekregen:

Siervlees:      58%,  waarvan bindende eiwitten 20% en gelerende eiwetten 80% / bindend 12% en gelerend 46%.
Bot:             2%
Orgaanvlees: 20%,   waarvan rund 50% en lam 50%, / rund 10% en lam 10%.
Vet:            19%,   waarvan rund 30% en lam 70% / rund 5,7% en lam 13,3%.

Ik ben nog maar een beginner, maar kloppen deze percentages wel voor volledig voer?

[/quote]

Nou, ik mag toch hopen dat ze er dan iets van calcium aan toevoegen van 2% bot is echt veel te weinig....
Door Femke
#945619
[quote="Hetty 1"]
Ik heb het bij ze nagevraagd en de volgende gegevens van ze gekregen:

Siervlees:      58%,  waarvan bindende eiwitten 20% en gelerende eiwetten 80% / bindend 12% en gelerend 46%.
Bot:             2%
Orgaanvlees: 20%,   waarvan rund 50% en lam 50%, / rund 10% en lam 10%.
Vet:            19%,   waarvan rund 30% en lam 70% / rund 5,7% en lam 13,3%.

Ik ben nog maar een beginner, maar kloppen deze percentages wel voor volledig voer?

[/quote]


Als ik de percentages bij elkaar optel kom ik maar tot 99%  ::) ::)

Dit is in mijn ogen geen volledig voer, tenzij ze er een calcium supplement aan toevoegen. Overigens vind ik het ook een zeer vaag gerommel met die percentages 'bindende en gelerende eiwitten'. Wat is het nou, 20 en 80%of 14 en 46%??
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door