Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door petrap
#929444
Binnenkort gaan we op vakantie en de honden naar een pension. Ik gaf altijd Bibi mee, maar nu heb ik de vleesmixen van Herby besteld, die een stuk goedkoper zijn. Geldt de vleesmix van Herby als `compleet` zoals Bibi? Het gaat om 2 weken, dus ze zullen niet echt `tekorten`oplopen in zo´n korte periode, maar als er te weinig in zit van het een of ander in vergelijking met andere KVV´s koop ik toch liever nog wat Bibi.
Door arja
#929503
Ik heb ook allebei, zowel Bibi als Herby maar Herby is niet compleet, Kivo is net zo duur als Herby en is wel compleet en heel erg goed. ;)
Door Juul
#929723
Ik voer de vleesmixen ook. De vleesmix 2 (zonder bot) af en toe als vlees & orgaan, samen met vleesbot en groenten. En de vleesmix  1 op een makkelijk dagje samen met groenten.

Ik zou niet  het hele jaar alleen maar de mixen voeren, daarvoor zijn ze niet afwisselend genoeg om compleet te zijn, maar voor 2 weken en afgewisseld met Bibi lijkt me het geen probleem.

Hier is de ontlasting met vleesmix 2 altijd wat minder hard, ik weet niet hoeveel orgaan er in zit, maar ik vermoed dus wat meer als dat ik zelf samen stel.

Veel plezier op vakantie!
Door Happy Tail
#930968
als het alleen maar voor een tijdje in het pension is zou ik me niet zo'n zorgen maken of ze die periode wel "compleet" krijgen. In enkele weken tijd heb je niet zo gauw tekorten
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door