Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door carco
#921205
Ik heb van de week ter afwisseling eens stawi geprobeerd te voeren.
Brutus vond het maar niets.
Nu had ik de dag er voor wat zalm uit blik gegeven en hij vond dit heerlijk!
Toen ik gisterenavond zijn bak weer aanbood had ik daar ook iets doorheen gedaan.
Vanmorgen weigerde hij die stawi weer te eten zonder iets van zalm er door te doen.
Nu is mijn vraag : is het erg om zalm door het voer te mengen zodat hij het wel op eet? Of krijgt hij dan te veel vis binnen?
Zo'n bakje stawi doet hij 2 dagen mee en de hoeveelheid vis die ik er doorheen doe is maar heel weinig.
Groetjes: Caroline.
Door conleeuw
#921213
hoeveel heb je om weg te werken? als je maanden lang iedere dag blik vis door de eten moet doen om een voorraad weg te werken, dan zou ik ernstig er over nadenken om de rest van jou KVV door te verkopen aan iemand van wie de honden het wel lusten. Gaat het om een aantal dagen, dan zou ik er wel vis door doen, geen probleem, en mischien proberen om als maar minder vis er door te vermengen, voor je het weet eet jou hond het ook zonder vis :-\ ;D
Door carco
#921225
Nee hoor: ik had maar 1 bakje gekocht van 400 gram: dus niet voor maanden.
Ik had dat idee ook als ik het dan nog eens zou nemen er steeds wat minder vis door te doen.
Maar voor nu kan het dus geen kwaad?

Bedankt!

Groetjes: Caroline.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door