Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door senna-husky
#916772
ik wil het eigelijk niet geloven , maar ik hoorde vandaag op de hondensportclub dat er in carnibest groeihormonen zitten  :o :o
Door Peet
#916785
Dat lijkt me sterk, want die zijn al jaren verboden. Niet alleen in NL, maar in de hele EU.

Carnibest is een gecontroleerd bedrijf, dus het lijkt me weer een verhaal van iemand die niet weet waar hij/zij het over heeft.
Door senna-husky
#916795
:D :D ja ik vondt het ook zo vreem  >:( en dacht ookal  dat het niet waar zou zijn. maar het was een echte brokken gever dus, en hij vondt rauw maar niets en zeker geen bloed en ZEKER niet aan een husky dat haalde zijn oerinstinct naar boven pff ;D ;D ;D dat is nu dus net de bedoeling zei ik  ;D ;D
Door Peet
#916797
ach ja.....en over een jaar of wat heeft zijn mooie Husky suikerziekte......of een nierprobleem....of een huidprobleem.....of tandproblemen......of een auto-immunprobleem......of hij valt gewoon dood neer naast zijn bakkie gezonde brokken (zoals vorig jaar in de USA gebeurde bij duizenden honden....productiefoutje van Royaal Knijn, die de uit China geimporteerde granen niet op de hoeveelheid pesticiden hadden gecontroleerd)..... :-X
Door Peet
#916800
Overigens is zijn stelling dus wel maatgevend voor het niveau van zijn kennis. Dus als hij nog eens een keer met een voedingsadvies komt..... ;)
Door evenstar
#917380
dat er in carnibest groeihormonen zitten
Dat lijkt mij stug want ze zeggen op hun site dat ze vlees gebruiken wat voor menselijke consumptie geschikt is.
Vlees wat wij eten wordt gecontroleerd en geregistreerd van af de geboorte van b.v het kalf en het kuiken.
Als ze er wat in vinden wat er niet inhoord dan kunnen ze in de administratie van het geslachte dier zo terug vinden waar en wie het er in heeft gestopt. Ik weet dit namelijk omdat ik zelf ruim 2 jaar lang deze administratie heb gdaan voor een vleesuitbeender/ groothandel
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door