Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Nitus
#923239
[quote="steviewonder"]
nee, maar een juiste manier lijkt mij dat iemand zelf meld als er problemen zijn en mensen er niet achteraan moeten bellen of mailen!
vind ik toch wel het minste wat ze hadden kunnen doen.
even een kleine melding op de website is toch ook zo gedaan!?
[/quote]

Misschien wel, maar ik denk niet dat de mensen van Energique dit topic lezen ;). Dus dan kun je hier (en misschien wel op andere forums) wel gaan klagen, maar dan veranderd er toch niets?
Door steviewonder
#923348
[quote="Nitus"]
Misschien wel, maar ik denk niet dat de mensen van Energique dit topic lezen ;). Dus dan kun je hier (en misschien wel op andere forums) wel gaan klagen, maar dan veranderd er toch niets?
[/quote]

ik moet ook zeggen dat ik niet de hoop heb dat ze dit lezen, maar ik zit niet te klagen volgens mij , ik probeer gewoon te helpen en hier een antwoord te geven op de gestelde vraag en geef daarbij aan dat ik het jammer vindt dat er niet even officeel een melding van wordt gedaan, maar ja als dat klagen is kan ik hier maar beter niks meer zeggen! :-X

ooh ja, nog bedankt voor je toevoeging aan dit topic hier ben ik veel wijzer van geworden  ???

als er verder nog commentaar is op mijn reactie hoor ik dit graag via PB laten we hier maar alleen praten over de "problemen" bij Energique

en nu maar hopen dat alles snel opgelost is daar dan hoef ik me niet meer suf te tellen aan kleine rondjes :D
Door Naomi
#924082
Ik heb van de week een mailtje gestuurd.
En hun schreven mij dat ze aan het verhuizen zijn ,vandaar de problemen.
Ze hoopte dat dit met een paar weken was opgelost. :D :D
Door Bobo
#927671
Ik moet ook tijdelijk over naar carnibest ivm niet kunnen leveren van Prins.
Ik hoop dat het niet al te lang duurt en dat hij het goed op zal pakken op carnibest want dat heeft hij nog nooit gehad. (was hier ook nooit te leveren in de buurt)
Ik heb vast 5 rollen meegenomen om te proberen en ik heb nog 5kg Prins in de vriezer.... :-\
Door sem-agility
#928063
ik heb sem sinds 3 wkn over op kvv, en omdat energique niet leverbaar is, krijgt hij zolang andere merken kvv,hij reageert er prima op, trwijl hij altijd diarree kreeg van overgang op andere brokken
Door Red_Hunter
#934102
Hier bij de groothandel ook alles op. Volgens hen komt het deze week weer.
Kwam dus net te kort, gelukkig wissel ik het af met andere kkv's en die heb ik nog op voorraad.

Groetjes Trudie
Door Red_Hunter
#941930
Bij de groothandel was het ook aangekomen, maar ook dezelfde dag weer opgegaan. Helaas zat ik er weer naast.
Nu elke keer maar bellen wanneer het weer komt en dan dezelfde dag er nog achteraan.
Probleem is dat ze op dinsdag leveren en dat is net mijn werkdag.

Groetjes Trudie
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#943215
Nou ik merkte vorige week nu ook voor het eerst mee dat niet alles leverbaar was. Het schijnt te maken te hebben met de verhuizing van Energique naar een nieuwe pand en problemen met verpakkingsmachines (maar dit is info uit de vijfde hand dus wellicht niet geheel accuraat). Wel vreemd overigens dat er nog altijd problemen zijn aangezien de verhuizing rond kerst 2007 heeft plaatsgevonden...... :-\
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door