Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Lizzy
#6684
IK hou het op verteerd gras, weegbree, paardenbloem, enz. enz.

.....of dat bij jou groenten is  >:(  ;)

................hier gelukkig niet  ;D  ;D
OK, noemen we het kruiden/grassen. Zo beter? ;D

Tis wel alle drie groen.....
Laatst gewijzigd door Lizzy op wo 23 jul 2003, 15:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ink
#6685
Herstelbericht: 2 van mijn lievelingsmutsjes rekenen zuivel en eieren als zijnde 'van dierlijke oorsprong'.
a) ze KUNNEN allebei niet rekenen, dus ik reken het goed
b) 3 eieren en een paar eetlepels smurrie per week ... who cares!

En die Groene Fytomix ... sor maar ik vond Paul briljant. Een keer in de week een zakkie als extra geven en NERGENS bijtellen!
Door Ink
#6686
Sorry....maar is het niet makkelijker wanneer je alles wat EIWITTEN bevat als dierlijk rekend??
Sorry my dearest Dory, maar die vlieger gaat niet op. Granen en groenten bevatten wel degelijk eiwitten ...
Laatst gewijzigd door Ink op wo 23 jul 2003, 17:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#6687
Ja, maar dierlijke eiwitten vallen (als je het mij vraagt) wel degelijk onder dierlijke producten. Zonder koe geen kaas, zullen we maar zeggen! Of zonder kip geen ei.

En, een ei en zuivel bevatten dierlijke eiwitten en dus zijn het dierlijke producten. Een van de redenen waarom een veganist ook geen eieren en zuivel eet.
Laatst gewijzigd door Lizzy op wo 23 jul 2003, 18:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ink
#6688
Lezen sweetie, lezen. Uiteraard zijn dierlijke eiwitten van dierlijke oorsprong.
Dory stelde echter dat we ALLES wat eiwitten bevat tot 'dierlijk' rekenen. En dAt lijkt me geen goed plan.
Door 202spots
#6689
Herstelbericht: 2 van mijn lievelingsmutsjes rekenen zuivel en eieren als zijnde 'van dierlijke oorsprong'.
a) ze KUNNEN allebei niet rekenen, dus ik reken het goed
~~~
Sorry my dearest Dory, maar die vlieger gaat niet op. Granen en groenten bevatten wel degelijk eiwitten ...
;D ;D
Ik had het niet duidelijk neergezet...sorry! ::)
Ik heb 'n hekel aan rekenen,en ik ben er ook niet goed in,dus ik laat het  HEEEEEEL graag aan JOU over hoor Ink!! ;D
Maar ik denk nog steeds dat zuivel en eieren als
animal protein gerekend word..
Lizzy begreep het goed, ik bedoelde alle eiwitten wat van dierlijke afkomst was.

En JA !!!! Groente/Fruit/Noten/Granen bevatten OOK (plantaardige)eiwitten! ;)
Wat ik bedoelde was,dat de fyto/groente/grass in de maag, door de toevoeging van de dierlijke maagsappen...
niet zou veranderen van plantaardige eiwitten,naar dierlijke eiwitten.
Klinkt het  nou heeeeelemaal verwarrend??   ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door