Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Joss
#6600
Barf of Bibi, de bodem moet en zal eruit...... ;D

Maar mijn honden zijn ook niet zo kieskeurig, want ook brokken gingen tot voor anderhalf jaar geleden met smaak naar binnen.

Sinds het eten van Barf & Bibi zien ze er wel veel beter uit.
Door angeliquek
#6601
hoi

Bibi is ook niet altijd even vers heb geef mijn katten ook bibi nou ik heb al een aantal maal een zakje kunnen weggooien omdat het gewoon verrot was (denk verkeerd ingevroren) dus tussen vers en vers zit ook weer een verschil

Groetjes

Angeliquek
Door Lupa
#6602
ik geef nu lang bibi en dat is me nooit gebeurd :o
Door Janet
#6603
hoi

Bibi is ook niet altijd even vers heb geef mijn katten ook bibi nou ik heb al een aantal maal een zakje kunnen weggooien omdat het gewoon verrot was (denk verkeerd ingevroren) dus tussen vers en vers zit ook weer een verschil

Groetjes

Angeliquek
??? Ik heb het ook nog nooit bedorven gekocht. Hoe kwam je daar achter dan? Door de geur? De kleur?  ???
Laatst gewijzigd door Janet op vr 11 jul 2003, 00:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Joss
#6604
Ik heb ook nog nooit een verrot zakje gevonden  :o.... Geef mijn kat ook bibi....

Hoop niet dat zoiets vaak voorkomt....
Door desiree
#6605
Hoi,
Ik heb ondertussen al 20 dozen AHV gehad en ook nog nooit een vies zakje gehad,buiten of het nou goed of slecht is.
Groetjes Desiree
Door angeliquek
#6606
Hoi

Ik had het laten ontdooien en die geur die eraf kwam zelfs de katten moesten het niet die dachten hmmm lekker eten en sprongen nog sneller bij de bakjes vandaan dan dat ze eropaf gegaan waren
maar is me nog maar 1x overkomen
De zakjes waren toen ook maar voor de helft bevroren (maar er was maar tot nu toe heb nog 4 zakjes te gaan) 1 echt bedorven

Groetjes

Angeliquek
Laatst gewijzigd door angeliquek op vr 11 jul 2003, 13:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Door yalla
#6607
hoi

Bibi is ook niet altijd even vers heb geef mijn katten ook bibi nou ik heb al een aantal maal een zakje kunnen weggooien omdat het gewoon verrot was (denk verkeerd ingevroren) dus tussen vers en vers zit ook weer een verschil

Groetjes

Angeliquek
Nou dat heb ik nog nooit meegemaakt. Ik koop het rechtstreeks in Hoogvliet. Misschien moet je eens bij jouw verkooppunt aankloppen dan, want een pakje wat niet goed is mag natuurlijk niet verkocht worden.
Door Paul_Barte
#6608
Ook ik heb een aantal keren meegemaakt dat het voer NIET GOED was!
Gotdroog en grijs en zurig stinken...en dat lag echt niet aan het verkooppunt  >:(  >:(
Door yalla
#6609
Ook ik heb een aantal keren meegemaakt dat het voer NIET GOED was!
Gotdroog en grijs en zurig stinken...en dat lag echt niet aan het verkooppunt  >:(  >:(
Oké uitzonderingen bevestigen de regel, maar het is niet in orde natuurlijk. Wat ik hiermee maar wilde zeggen is dat ik het niet oké vindt dat er hier een hetze tegen BIBI gaat ontstaan omdat dit wellicht eens een keertje voorgekomen. En nee, ik heb geen aandelen in BIBI maar vind wel dat je op moet passen met het maken van dit soort opmerkingen op een openbaar forum. BIBI ligt al een tijdje onder vuur en eerlijk gezegd begrijp ik niet waarom. Er zijn hier mensen (noem geen namen natuurlijk, maar wie de schoen past trekke hem aan) die eerst BIBI de hemel in prezen en het merk nu min of meer onderuit halen. Dat vind ik niet fair. Ongeacht nog of het waar is of niet.
Door Paul_Barte
#6610
Monique je hebt gelijk maar je moet ook niet doen of het niet bestaat c.q. nooit voorkomt OF dat het misschien aan het verkooppunt ligt.......vandaar mijn reactie.
Ik had bewust NIET eerder gereageerd op dit onderwerp!!

Ook bij AHV gaat het weleens fout (vraag maar aan Diana) en in het verleden heb ik ooit een doos Energique gehad van 12 kg die naar de knoppen was (maar dat lag WEL aan het verkooppunt).
Zag laatst een zak Vobra met 10 cm groene schimmel op de bovenkant en zo kan ik nog wel even door gaan.
Door Femke
#6611
Ach,

En wie koopt er nou nooit een pak melk die bedorven blijkt te zijn, kaas waar de schimmel op staat of een krop sla welke een kuuroord voor slakken blijkt te zijn.

Wat doe ik dan? Ik ga terug naar de winkel, krijg een nieuw exeplaar van de melk, kaas of sla mee en probleem opgelost.

En ik zeg dan echt niet van: Ik doe daar nooit meer boodschappen of koop nooit meer iets van dat merk want het was 1 keer niet goed.

Daarnaast hebben zowel wij als onze honden zintuigen gekregen die ons een waarschuwing geven als iets bedorven is.

Angelique, ik durf te wedden dal als je teruggaat naar het verkooppunt met je klacht dat je probleemloos een nieuwe verpakking krijgt.

Femke
Door sylvia
#6612
Ach,

En wie koopt er nou nooit een pak melk die bedorven blijkt te zijn, kaas waar de schimmel op staat of een krop sla welke een kuuroord voor slakken blijkt te zijn.

Wat doe ik dan? Ik ga terug naar de winkel, krijg een nieuw exeplaar van de melk, kaas of sla mee en probleem opgelost.

En ik zeg dan echt niet van: Ik doe daar nooit meer boodschappen of koop nooit meer iets van dat merk want het was 1 keer niet goed.

Daarnaast hebben zowel wij als onze honden zintuigen gekregen die ons een waarschuwing geven als iets bedorven is.

Angelique, ik durf te wedden dal als je teruggaat naar het verkooppunt met je klacht dat je probleemloos een nieuwe verpakking krijgt.

Femke
het is alleen jammer dat de meeste mensen niet dicht bij wonen en maar 1x in de zoveeltijd een hele voorraad halen en dat pakje dus allang in de vuilnisbak hebben liggen.
Het een keer bedorven zijn van de voeding zou voor mij ook geen reden zijn om het niet meer te kopen maar een tweede keer zou het niet voor moeten komen want dan ging ik dus wel op zoek naar iets anders.

in mijn geval zie ik het als nog een punt die mijn niet zo positieve gevoelens toz van bibi bevestigen.
Door qyan
#6613
nou desiree,
de laatste lading ahv die ik 2,5 maand geleden had bleek toch echt bedorven hoor!!!
kan bij ieder merk denk ik weleens voorkomen.
Door sylvia
#6614
ik heb meer als 15 jaar rodi gevoerd en heb het eerlijk gezegd nooit meegemaakt dat er een partij niet goed was. Ik hoop deze status bij carnibest te blijven behouden
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door