Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Eidos
#6093
Zeker en op zich is rodi echt zo rot nog niet hoor ik vind het beter als DUCK  maar wie ben ik  ;) ;D
gr, ellen
Hehehehe ik probeerde je net op te bellen om het je persoonlijk te vragen ;D ;D Helaas had je je foon uitstaan :-/ >:( :( ;D
Door sylvia
#6094
ik vindt rodi ook niet slecht hoor en het heeft bij mij ook de voorkeur op duck,Rodi is voornamelijk op pensbasis (als je de pens compleet neemt) en maakt gebruik van een onnatuurlijke calcium bron.
Mijn honden hebben het er altijd perfekt op gedaan.
En ik fok ermee!
Door margreet
#6095
En ik fok ermee


Hoe doe je dat fokken met Rodi zijn daar ook mannelijke en vrouwelijke pakjes van en hoe zien die puppies er dan uit ??? ??? ??? ???
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Door Eidos
#6097
hehehe mag best hoor margreet ;) ;D ;D

Heb net Rodi compleet pens, en nog wat varianten met hart en rund en lam enzo enzo gehaald. De pens variant  ligt nu te ontdooien, en daar gaat straks een klein plensje heet water overheen ;D ;D ;D.. Oeh ben zo benieuwd wat dosje er van vind... en dan woensdag... tja dan carnibest ;D ;D ;D ;D. Vanavond vertel ik hoe meneer heeft zitten smullen:D
Door Eidos
#6098
JAAAaaa daar komt ie dan ;D ;D ;D

Eidos is op dit moment zijn bak aan het uitlikken :D :D. Hij vond het geweldig!!! Stond om me heen te draaien toen ik het is zijn bak deed en er wat heet water overheen goot, en maakte voor het eerst in zijn leven zelfs aanstalte omtegen het aanrecht op te springen :o :o :o!!! Ik zette de bak voor hem neer, en meneer heeft Heerlijk maar toch wel redelijk rustig gegeten ;D ;D ;D ;D. Hij vond het duidelijk erg smakelijk aangezien ik nu wat stukkies pens in mn gezicht heb hangen, na een overheerlijke natte lebber ;D ;D.

Conclusie: Hond blij, ik blij :D :D :D
Door sylvia
#6099
aangezien ik nu wat stukkies pens in mn gezicht heb hangen

zou je gezicht even wassen voor Sven thuiskomt,anders gaat hij rennen voor zo'n "dure"zak brokken  ;D

maar leuk he als je hond met zoveel plezier op zijn eten staat te wachten,en het met smaak opsmikkeld  ;D
Door Eidos
#6100

zou je gezicht even wassen voor Sven thuiskomt,anders gaat hij rennen voor zo'n "dure"zak brokken  ;D

maar leuk he als je hond met zoveel plezier op zijn eten staat te wachten,en het met smaak opsmikkeld  ;D
Ik zal het je leuker vertellen Syl ;D. Dos krijgt in het weekend altijd zijn eerste maaltje al Sven thuiskomt van werk ( meestal tussen half 7 en half 8  ). Vanmorgen moest sven dus voor het eerst de Rodi aan dos geven ( heb hem uitgelegd er even wat heet water over te doen enzo ). Toen hij boven kwam hebben we nog even gekletst en was hij helemaal enthousiast ;D ;D. In geuren enkleuren heeft hij verteld over hoe hij de rodi klaar heeft gemaakt en hoe gek Eidos werd, en hoe die hond gesmuld heeft!!! En ook sven heeft na die heerlijke maaltijd een heerlijke lebberbeurt gehad, zodat ik de stukkies pens van zijn kin af kon vegen  ;) :P ;D... Sven had niks in de gaten en genoot er alleen maar van dat die hond zo lekker had gegeten en zo blij was geweest.

Ik vertelde hem gisteren ook de prijs die we moesten afrekenen voor de carnibest, maar die reactie had ik nooit verwacht  :o :o. Hij zei dat dat helemaal niet erg was en dat onze woef alleen het beste kreeg, wat het ook mocht kosten!!! Dus ook daar hoef ik me geen zorgen meer over te maken  ;D ;D ;D. Alles loopt hier dus errug goed ;D ;D.

Om dit even uit te leggen : bij hun thuis hebben ze ook altijd herders gehad en die kregen de goedkoopste merkloze brokken die er te krijgen waren.. Ondanks dat de laatste herder alles kapot had gebeten, dus kale plakken had overal enzo enzo werd dit voer nog steeds gegeven want de hond deed het er zo goed op ??? >:( :'(. Sven wilde deze brokken eerst ook al voor dos kopen, maar ik heb daar een stokkie voor gestoken. Sven vond het onnodig dat een hond zulk duur voer moest hebben terwijl hij het op die goedkope brokken ook goed zou doen (???). Dat sven gisteren zo reageerde is dus al een hele overwinning ;D ;D ;D. Ik geloof dat hij eindelijk een beetje leert dat een blondje van 25 misschien iets meer weet van voeding dan zijn moeders ;) ;D ;D

Groetjes van mij
Laatst gewijzigd door Eidos op za 23 aug 2003, 11:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#6102
Gefeliciteerd met de "overstap"

;D  ;D sommige kerels ook...; die van mij vond het ook maar zozo dat gedoe met vers voer e.d. Zijn we laatst bij goede kennissen van ons (die mensen hebben een labrador) staat Robert enthousiast te vertellen over onze manier van voeden  ???  ;D (dit n.a.v. een opmerking dat Bas er zo goed uitzag en zich zo snel hersteld na zijn kruisbandoperatie)

Nou ja, het kostte even wat tijd maar het is gelukt  ;D
Door Eidos
#6103
Leuk Yvonne ;D ;D, Sven is inmiddels na 1 keer vers te hebben gegeven ook helemaal enthousiast ;D ;D ;D. Hij heeft de hele middag en avond naar die hond zitten staren en bleef maar zeggen dat dos zo lief en vrolijk was sinds gisteren ( was die hond altijd wel maar ja, mannen he  ;D ).. Eidos geniet van elke maaltijd en ik heb het idee dat het ontgiften nu al is begonnen ( kan dat nu al ??? ), want vandaag had hij weer dunnere ontlasting, en zijn oogjes zijn ook een beetje aan het wateren net zoals zijn neus.. Naja ik denk maar zo : hoe eerder al die chemische rotzooi zijn lijf uit is hoe eerder die hond gezond en gelukkig is ;D ;D.

Groetjes mij en lebber van een blije hond
Door Eidos
#6104
Hoi Barbara
Dat ontgiften kan idd al  maar wees blij  ;)
Je zal straks zien wat voor een top hond je krijgt
heel veel suc 6
Ellen
:) Ik wist niet meer helemaal zeker of dit gelijk al kon beginnen, vandaar dat ik het vroeg, en dus bedankt voor je snelle antwoord ;) ;D. Ik maak me verder geen zorgen over het ontgiften, ik hoop alleen dat de jeuk niet veel erger word, want die hond krabt zich nu alweer kapot. Maar ja we zien het wel... ;D Uiteindelijk zal eidos er inderdaad alleen maar een stuk beter van worden ;D ;D ;D.
Zijn er misschien nog extra dingen die ik hem kan geven waardoor het ontgiften sneller gaat en/of dat hij er minder last van heeft???

Eidos zit nu heel ongeduldig voor het aanrecht ( het maaltje voor straks en morgenvroeg ligt daar te ontdooien ;) ;) ;D ;D ). Kijkt me om de minuut aan met zo'n vragende blik waarom ik het niet nu al geef ;D ;D ;D.
Heerlijk om te zien dat een dier zo naar zijn maaltjes uit kan zien ;D ;D ;D.

Liefs barbara
Door jeanne
#6105

zou je gezicht even wassen voor Sven thuiskomt,anders gaat hij rennen voor zo'n "dure"zak brokken  ;D

maar leuk he als je hond met zoveel plezier op zijn eten staat te wachten,en het met smaak opsmikkeld  ;D
Ja, dat is inderdaad leuk. Ik zit echt te genieten als Freule op een bot ligt te knagen, of voor de eerste keer een heel lamshart in haar bak vind. Daar kijk ik liever naar als naar de tv, serieus ;)
Ga zo door!!!!!!! :-*
Door Eidos
#6106
Ja, dat is inderdaad leuk. Ik zit echt te genieten als Freule op een bot ligt te knagen, of voor de eerste keer een heel lamshart in haar bak vind. Daar kijk ik liever naar als naar de tv, serieus ;)
Ga zo door!!!!!!! :-*
Ik weet precies wat je bedoeld Jeanne, Ik kan er ook echt heel erg van genieten als ik zie hoe dos geniet van zijn eten en ligt te wachten tot dat lekkers eindelijk eens van dat aanrecht komt ;D ;D.
Ik ga ZEKER zo door ;), en zit er zelfs al aan te denken om ( als dos gewend is aan het vers ), 1 dag zelf iets in elkaar te gaan prutsen ;D ;D... Dus wie weet waar het schip strand  :D :-*
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door