Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door domus
#5959
Bedankt voor de info en het welkom heten!!

Als ik het goed lees moet ik het er maar op wagen en gewoon in één keer overgaan? Vers vlees is ook helemaal niet te vergelijken met dat blikvoer, maar ja... ik hou dus wel in mijn achterhoofd dat hij aan de diarree ging.

En nog even een klein vraagje.....
Brokken..... Domus zit op dit moment dus nog steeds op de Royal Canin. Nu weten we dat er een andere brok is, FarmFood. Zou ik deze brokken kunnen combineren met het vers vlees? Dus zeg 3 dagen brokken, 4 dagen vlees? Of is dat nou het meest stomme dat jullie ooit hebben gehoord? :-[
Door Jolly
#5960
er bestaan geen stomme vragen, alleen de vragen die niet gesteld worden zijn stom. dat is het motto hier.
nee hoor ik ben ook eerst 3 dagen vlees en 4 dagen brok gaan doen met Chasey.
(O ja ik ben blond dus  ff tussendoor  leuk dat je er ook hierzo bij bent, ben je al in den helder geweest?)
Maar dat ging zo goed dat ik steeds minder brok gaf en nu dus geheel op vers vlees zit (bibi).
Chasey was 3 toen hij overging op vlees die paar dagen en nu bijna een jaar later ben ik helemaal over op vlees, tja je moet toch ergens beginnen en als je niet veel poen hebt, dan moet je ff goochelen.
Suc6
Door domus
#5961
Nee, we gaan woensdag naar Den Helder.

Ja, we kunnen in de toekomst dan altijd nog even kijken hoe Domus reageert op het vlees en inhoeverre dat dan gaat in combinatie met de brokken. Stoppen met de brokken kan dan altijd nog!
Door Jolly
#5962
Hopelijk heb je dan beter weer dan afgelopen weekend, twas om te  :'( hierzo.
Niet brokken mengen met vlees he, wel aparte dagen doen hoor anders krijg je gerommel in het maag/darm gebeuren.

Je bent nog steeds van harte om een bakkie te komen doen, hoor.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door