Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door macgirlie
#843610
Sinds we terug zijn van vakantie zitten de honden weer op Carnibest Light (bij mijn ouders kregen ze Duck, Carnibest was een beetje teveel gevraagd van mijn moesje) maar ik vind ze (en met name Frans) niet meer lekker ruiken; ze ruiken een beetje uit hun straatje en ook de vacht ruikt niet lekker fris. Ik heb al gelezen over Chlorella maar het handigst is natuurlijk om te weten wat de oorzaak is en of ik beter op andere voeding kan overstappen.
Door macgirlie
#844218
Ik heb het eerder ook nooit gemerkt. Misschien ligt het gewoon aan mijn zending, maar die is nu bijna op. Toch eerst maar weer eens een weekje Duck proberen en kijken of het dan beter wordt en dan maar weer verder zoeken naar de oorzaak.
Door keetje
#844258
Hier geen spuitpoep van de light versie wel dunnere ontlasting. Ik wissel om de 2 dagen van soort CB en het is me nu aan het opvallen dat keetje in de lightdagen dunnere ontlasting heeft. Ik had opgeschreven hoe ze op de verschillende smaken reageerde en dat is me nu al 3 keer opgevallen, dus geen toeval meer. Ik denk dus dat ik bij de volgende bestelling de light versie achterwege laat.
Door tieneke
#844839
[quote="macgirlie"]
Ik heb het eerder ook nooit gemerkt. Misschien ligt het gewoon aan mijn zending, maar die is nu bijna op. Toch eerst maar weer eens een weekje Duck proberen en kijken of het dan beter wordt en dan maar weer verder zoeken naar de oorzaak.
[/quote]
Blij dat ik geen kvv meer verkoop :-X
Door Femke
#844844
[quote="keetje"]
Hier geen spuitpoep van de light versie wel dunnere ontlasting. Ik wissel om de 2 dagen van soort CB en het is me nu aan het opvallen dat keetje in de lightdagen dunnere ontlasting heeft. Ik had opgeschreven hoe ze op de verschillende smaken reageerde en dat is me nu al 3 keer opgevallen, dus geen toeval meer. Ik denk dus dat ik bij de volgende bestelling de light versie achterwege laat.
[/quote]

in light zit heel veel pens, en sommige honden krijgen daar gewoon dunne ontlasting van.
Door macgirlie
#844851
Ja, dat zei Frans al.... dat ze roken of ze elke dag pens kregen. Dus dan zal het daar wel aan liggen. Volgende keer dus maar weer gewone Carnibest nemen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door