Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door jeanne
#36450
yep, haar hond is vreselijk ziek geweest, tot bloedens toe overgeven. Dus weer naar de da, en spuitje hier en spuitje daar. >:(
Omdat ze geregeld te zien kreeg wat ik in Freule's bak kieper, en hoe gretig Freule alles opeet, wilde ze het toch nog een keer proberen, gelukkig maar ;D
Maar ik denk dat haar hond die eerste keer iets anders 'onder de leden' heeft gehad. Dus toen die hond ziek werd, toevallig na het eten van het vlees, heeft die hond natuurlijk geweigerd om het vlees te eten, logisch eigenlijk, iets waar je ziek van word, eet je niet meer toch?
Door Femke
#36814
[quote="jeanne"]
iets waar je ziek van word, eet je niet meer toch?
[/quote]

Brrrrr daar denkt Sunday aanzienlijk anders over.... Die heeft me een keer een pond paaseitjes met aluminium en al opgevr*ten.... Ik halsoverkop naar de DA, zij zette er een spuit in, Sunday heeft 18 keer overgegeven....
Als hij de kans krijgt doet hij het doodleuk weer!

Ik denk niet dat honden het verband zien tussen iets eten en ziek worden, daar zit teveel tijd tussen...
Door avalon
#36915
[quote="Femke"]
[quote="jeanne"]
iets waar je ziek van word, eet je niet meer toch?
[/quote]

Brrrrr daar denkt Sunday aanzienlijk anders over.... Die heeft me een keer een pond paaseitjes met aluminium en al opgevr*ten.... Ik halsoverkop naar de DA, zij zette er een spuit in, Sunday heeft 18 keer overgegeven....
Als hij de kans krijgt doet hij het doodleuk weer!

Ik denk niet dat honden het verband zien tussen iets eten en ziek worden, daar zit teveel tijd tussen...
[/quote]
Net als bij mensen. Zo eet je je ziek van iets wat je heel lekker vindt en de volgende keer doe je dat doodleuk weer :-\
Door jeanne
#37309
Nou, deze hond is echt een geval apart hoor. ;D
Ze heeft hem genept, ze was gehakt aan het klaarmaken (en dat vreet ze dus wel) en de carnibest stond erlangs om te ontdooien. Dus ze deed net of ze hem een hapje gehakt gaf. In no time was de carnibest op ;D
raar beest :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door