Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door border
#818421
hallo allemaal 
ik heb pas deze site gevonden en ben ook pas (2 maanden) over op carnibest, met mijn border collie,alleen ik lees veel over verse botten e.d. maar hij moet het bijna niet echt het dan soms met lange tanden : sinds vandaag zit hij ook te pruimen met zijn voer kip en lam en rijst krijgt hij hij heeft eigenlijk de actief nodig maar daar ging hij giga van aan de diaree dat heeft hij toch gauw dus moet voorzichtig zijn .
Maaaar heeft iemand nog een idee wat betreft botten
heb ook al eendennekjes en kippennekjes geprobeerd was geen succes
Door Lizzy
#818449
Tja, als het echt niet lukt met de vleesbotjes, dan zou je kunnen besluiten alleen versvlees te voeren. En probeer dan gewoon zoveel mogelijk merken en smaken te geven, zodat hij niet te kieskeurig wordt.
Door pallas
#818460
Kan je ons nog wat meer vertellen? Hoe oud is je hond, hoe is zijn gewicht.
Is hij altijd al een lastige eter gewees enz enz.
Door border
#818652
ja hij is altijd al een slechte eter geweest alle kluifen in de dierenwinkel al geprobeerd ik heb nog een hond kruising stabij border ook slechte eter maar de border is wel heel erg jammer hoor ik wil alles voor hem halen maar volgens mij haalt hij zijn neus nog op voor biefstuk, het gaat meestal een paar weken goed en dan is het weer mis hij is ook te mager doe best veel met hem maar denk nou niet geef hem wat meer nee hoor ik eet het toch niet op 
hoe krijg je die smiles erop??????????
en hij is bijna 3 en weegt 19 kg je voelt echt zijn botten en heupen
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door