Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door avalon
#5514

Het is een 'eigen merk'brok van een keten dierenwinkels. Ik heb al 3x contact opgenomen met de leverancier (zit n.l. in Tiel) met de vraag wat voor toevoegingen er in de brok zitten aangezien de houdbaarheid wel erruuuuug lang is.........andere vragen worden wel beantwoordt maar deze is denk ik te moeilijk  :-/

De winkelier hier in het centrum stond mij vol trots te vertellen dat ALLE honden het er verschrikkelijk goed op deden..........ze verkochten het 2 weken  ;D
Goh al twee weken in de verkoop en ALLE honden doen het er VERSCHRIKKELIJK op. Dat goed geloof ik niet hoor. Volgens mij probeerde hij jou ook zo'n zak aan te smeren. Hier is ook zo'n dieren speciaalzaak die zegt tegen iedereen dat ze de beste brokken hebben, maar over het assortiment versvlees zecht hij niet zo veel alleen als je erom vraagt, maar hij is het er wel over eens dat versvlees het beste is wat je kunt geven ;)
Door Breezer
#5515
Ik zou het wel willen vers vlees voeren, maar ik zie het niet zo zitten dat gedoe als ik een weekend weg ga naar kennissen ofzo. Maar hoelang kan je Energique in de koelkast goed houden?  En ik denk dat het zowiezo aan het ei heeft gelegen want daarna was het alweer over. Maar Breezer is nu hij Nutro heeft zo snel weer van slag.
Dat ik het idee heb, dat er in de jeukanuba van de DA bepaalde stoffen zaten om de weerstand van z'n darmen op peil te houden en naar mijn idee zit dat dus niet in Nutro.
Maar ik zal vanavond eens op de zak kijken wat er precies in zit, dat wordt dan wel op z'n Canadees, want dat is de enige vorm van Engels wat er op de zak staat. Nederlands kennen ze schijnbaar niet ofzo.
Door sylvia
#5518
Mijn ervaring met tijdelijk overgaan van brok op versvlees.Ik plaats dit hier omdat ik op verschillende fora telkens tegen kom dat mensen brokken blijven voeren iedere dag of enkele dagen omdat ze bang zijn dat hun hond op vakantie dan geen brokken zou kunnen eten.Kul en grote Larie.Mijn honden hebben vanaf hun eerste hap eten ooit vlees gegeten,vlees in de vorm van een kompleet versvlees.Als we naar shows gaan komt het wel eens zo zeker als ik naar duitsland ga dat ik brokken mee moet nemen (zeker zomers op meerdaagse shows) je kan net ongestraft iedere brok geven maar dat kan ook niet als je honden normaal brokken eten,dan gaan ze van sommige andere brokken ook aan de diaree.Ik kan mijn honden ongestraft nutro voeren,1 dag of maanden en ongestraft ook weer vlees geven.Dit lukt mij bijvoorbeeld niet met royal canin adult.Mijn honden hebben ook geen probleem dat ze die brokken niet willen eten.Ik denk dat je moet zoeken naar die brok waar je hond gewoon op over kan als vers even niet gaat,mijn ervaring met mijn eigen honden en die van vers voerende bekende is dat Nutro bij praktisch alle verseters zo moeiteloos gegeven kan worden zonder problemen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door