Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Liinaa
#807554
Ik zou graag een keer Bibi proberen (geef nu Carnibest en Bandit als kvv), dat ziet er gewoon goed uit van wat ik op hun site lees en hier lees ik ook best positieve geluiden. Alleen... volgens hun site wordt het in Noord-Holland en Utrecht (ik woon nog net in N-H, maar wel vlakbij Hilversum) enkel door Canis Naturalis geleverd en nou val ik net niet in het bezorggebied van Canis Naturalis. Ik moet dan ook best veel in één keer bij hen bestellen (voorlopig nog beperkte vriezerruimte, dus niet handig), daarbij ook nog eens bezorgkosten betalen omdat ik buiten de regio woon én het bezorgsysteem is erg inflexibel. Dus dat is voor mij niet bepaald een optie.
Misschien kijk ik er overheen, maar ik vind op de Bibisite geen info-mailadres, dus ik vraag het hier maar even: weet iemand hier nog een verkoopadres van Bibi in deze regio? Zeg maar ergens tussen Amsterdam en Hilversum in (ik werk in A'dam en woon vlakbij Hilversum en kan wel eens een eindje om rijden indien nodig).

Alvast bedankt!
Laatst gewijzigd door Liinaa op vr 10 aug 2007, 23:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Laura W
#820243
[quote="Liinaa"]
Ik zou graag een keer Bibi proberen (ik werk in A'dam en woon vlakbij Hilversum en kan wel eens een eindje om rijden indien nodig).[/quote]

Als je een keer Bibi wilt proberen kan je wel een paar rolen van mij overnemen. Wij wonen in Amsterdam.

Mocht het bevallen kunnen we altijd nog zien of er iets te regelen is. Wij halen regelmatig grote hoeveelheden in Hoogvliet, maar de ruimte in de auto en vooral het gewicht dat mee kan is wel beperkt.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door