Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Joey_Arie
#5452
pfff sorry hoor reageer een beetje laat :0 ben me nl druk aan het inlezen over carnibest :) en indd het zijn worsten ! ik heb er twee in huis om het te proberen :)
Ook voor de kat! En ik geloof wel da ze het lekkr vond en ze is heel kies keurig....

Ik heb met 1 kilo voor mijn honden allen denk ik zo een 3 dagen eten :) Maar met 3 honden is 1 kilo per dag toch voldoende !

Ik dacht ff dat carni ook schijven waren vandaar mijn antwoord eerder :)
Door luca
#5453
Zal ik eens nakijken, Ine. Ik weet het niet zo dadelijk. Kan natuurlijk het nuttige aan het aangename koppelen en er een uitstapje van maken ( met een héél grote frigobox  ;) )
Door Nelly
#5454
Zal ik eens nakijken, Ine. Ik weet het niet zo dadelijk. Kan natuurlijk het nuttige aan het aangename koppelen en er een uitstapje van maken ( met een héél grote frigobox  ;) )
Of een koelwagen ;D ;D ;D
Door ine
#5455
Of een koelwagen ;D ;D ;D
Slaapzakken, dekbedden of dekens voldoen ook prima!!
Door jeanne
#5456
vanmorgen oud klantje op de markt getroffen met haar 9 maanden jonge Hovawart! Prachtige hond. Ze gaat er dit weeken mee naar Maastricht! We kregen het over voeding, ze voerde cavom en daar deed ie het goed op. (ahum) Ik zeg dus dat ik alle brokken de deur uit had gegooid! ;D Wat voer jij nu dan? Gewoon, versvlees! Oooooh, rodi? Nee hoor, carnibest. Ze had veel interesse, ook omdat ik vertelde dat ze niet meer verhaarde, witte tanden heeft en niet meer stonk, en heel belangrijk, de helft minder schijt!!! Ze komt misschien lang om wat pakjes te halen!!!!!!!!!!!
Oooooh, ik moet me altijd inhouden met preken als ik met iemand over brokken zit te kletsen, ik ben zo anti-brok geworden, echt erg gewoon  ;) (maar niet heus :P)
Ben benieuwd of ze komt.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door