Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door poeloe
#5438
bedankt dat jullie meedenken
zal toch de ijzerzaag gaan proberen

 groetjes poeloe en elja
Door Eidos
#5439
Wat een scheetje trouwens poeloe !!! Ben helemaal verliefd al op dat blije koppie  :-*
Door poeloe
#5440
hoi eidos

ja een scheetje is het zeker ze is nu anderhalf
en we genieten alle dagen van haar

      groetjes poeloe en elja
Door Eidos
#5441
Ohw leuk net zo oud als eidos dus :D ;D...
Ik kan me voorstellen dat jullie er elke minuut van genieten... tis echt een poepie ;) :D

Groetjes barbara
Door poeloe
#5442
hoi lobbes om even iets recht te zetten de hond heet elja


   de baas poeloe
Door Eidos
#5443
whahahahahahahhahaha LOL....

Leuk ook he al die nicknamen ;)  :P ;D

Poeloe zoals je misschien gezien hebt heet ik barbara en dat duitse monster op de foto Eidos ;), dit even om misverstanden te voorkomen ;)  ;D ;D
Door poeloe
#5444
hoi ellen

  de baas heeft natuurlijk ook een leuk koppie
  maar elja's koppie is toch leuker
         
         groetjes poeloe en elja
Door poeloe
#5445
hoi barbara

 toch leuk om te weten dat de hond eidos heet en jij niet :D :D ;D ;D :D




                            groetjes poeloe
Door Eidos
#5446
;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ja best wel grappig he ;) ;D.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik over jou naam ook even aan het twijfelen was... Tis ook zo'n aparte naam ;). Wel mooi hoor !!!
Door ine
#5447
Hoi Poeloe,
Je kunt ook kleiner verpakkingen van Carnibest kopen hoor!! Dat scheelt enorm met zaagwerk! ;)
Alle smaken hebben ook pondsverpakkingen en de Natuurmix is ook in pakjes van 250gr. te koop!
Door sylvia
#5448
Vroeger zat de rodi ook in een kilo worst verpakt en wij deden dat altijd met de circkelzaag in plakken zagen.
Enneehh ik heet wel gewoon Sylvia  ;D
Door avalon
#5449
Toen ik de bibi nog gaf was het makkelijk ik ontdooide gewoon een kilo, ik heb twee honden en had zo voor twee dagen eten. Helaas vond Angie de bibi helemaal niets. Nu neem ik 12 kilo energique die hebben ze in handige schijven, als die teveel aanelkaar vastgevroren zitten mik ik ze even tegen de grond en ze vallen zo uit elkaar. ;D

Groetjes RENATE ;D
Door luca
#5450
Jammer dat Carnibest niet in Belgie wordt verdeeld. Ik las dat dit er ook is voor honden met suikerziekte. Sloeber krijgt Duck Pancreas, geeft ook wel een goed resultaat  :)
Door ine
#5451
Luca, woon je ver van de Nederlandse grens?
In Brabant/Zundert en Midden-Limburg/Roermond is wel Carnibest te koop!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door